Search

چهارشنبه 26 ارديبهشت 1403 -

picture چرخ گوشت هنریچ مدل HFW 8808

چرخ گوشت هنریچ مدل HFW 8808


وزن5500 گرم
6,900,000 تومان



چرخ گوشت هنریچ مدل HFW 8808  4328125

دیجی کالا
چرخ گوشت هنریچ مدل HFW 8808 خرید از دیجی کالا 7,600,000 تومان گارانتی 18 ماهه سیما تحویل رایگان برای سفارش‌‌‌‌هایی با ارزش بیش از یکصد هزار تومان و در شهر تهران می‌شود 7 روز مهلت تست

مشخصات
سایر توضیحات 
قدرت موتور: 1800 وات ، جنس بدنه: آلومنیوم دای کست ، مجهز به عملکرد چرخش معکوس ، مجهز به گیربکس فلزی ، مجهز به 3 دیسک با روزنه های متفاوت ، مجهز به سوسیس ساز ، تعداد دیسک های چرخ گوشت: مجهز به 3 دیسک با روزنه های متفاوت ، نوع دیسک های چرخ گوشت:از جنس استیل ضد زنگ با سه سایز بزرگ، متوسط و کوچک، دارای عملکرد چرخش معکوس ،مجهز به سیستم نوین اتصال ماردون پیچشی به گیربکس فلزی ،قابلیت تنظیم سرعت با استفاده از ولوم چرخشی،جنس شفت:استیل ضد زنگ،بدنه ای از جنس آلومنیوم دای کست چرخ گوشت هنریچ 8808 یکی از بهترین چرخ گوشت های موجود در بازار می باشد که دارای بدنه ای از جنس آلومنیوم دای کست است. این بدنه علاوه بر مقاومت بسیار زیاد در مقابل ضربه و رطوبت، دارای رنگ نقره ای بوده که متناسب با آشپزخانه های مدرن امروزی می باشد. گلویی و سینی از جنس استیل ضد زنگ :چرخ گوشت 1800 واتی هنریچ 8808 مجهز به سینی و گلویی از جنس استیل ضد زنگ می باشد که هم در مقابل ضربه و هم در مقابل رطوبت بسیار مقاوم است. مجهز به موتور 1800 واتی بسیار قدرتمند همانطور که از عنوان نیز پیداست، چرخ گوشت حرفه ای هنریچ مجهز به یک موتور مسی 1800 وات بسیار پر قدرت است که راندومان بالایی نیز دارد. به لطف وجود این موتور قدرتمند و البته گیبرکس فلزیی، تیغه و ماردون چرخشی بسیار قوی، چرخ گوشت حرفه ای 8808 هنریچ قادر است هر نوع گوشتی را به آسانی چرخ کرده و قیمه نماید.سیستم نوین اتصال ماردون پیچشی به گیربکس فلزی سیستم اتصال گلویی و البته ماردون چرخشی این چرخ گوشت حرفه ای 1800 ات هنریچ با بیشتر چرخ گوشت های طراحی شده توسط دیگر شرکت های فعال در حوزه طراحی و تولید لوازم خانگی، متفاوت است. محل اتصال ماردون به بدنه و گیربکس از نوع هزار خار بوده و همچنین مجهز به اهرمی متفاوت ( با آنچه تا کنون دیده ایم ) برای چفت کردن گلویی به بدنه می باشد.مجهز به عملکرد چرخش معکوس این چرخ گوشت حرفه ای هنریچ 8808 نیز همانند تمامی همزن های حرفه ای طراحی شده توسط شرکت هیا معتبر دنیا، مجهز به سیستم عملکرد چرخش معکوس می باشد.مجهز به تیغه 4 پره فولادی این چرخ گوشت هنریچ 8808 مجهز به تیغه ای چهارپره از جنس فولاد ضد زنگ می باشد که بسیار تیز بوده و در مقابل ضربه و رطوبت نیز بسیار مقاوم است. 
وزن 
5500 گرم 
اقلام همراه محصول 
مجهز به 3 عدد دیسک این چرخ گوشت هنریچ مجهز به 3 عدد دیسک با روزنه هایی با قطر های متفاوت است که می توان متناسب با نوع غذایی که می خواهیم آماده نماییم، نوع تیغه را انتخاب نماییم. تفاوت تیغه ها در قطر روزنه های آنها می باشد. این چرخ گوتش هنریچ مجهز به دیسک هایی با روزنه های 3 میلی متر، 5 میلی متر و 8 میلی متر می باشد.مجهز به سوسیس ساز از ابزار های جانبی این چرخ گوشت حرفه ای هنریچ می توان به ابزار سوسیس ساز اشاره نمود. بنابراین دیگر نیازی به تهیه سوسیس های آماده نیست و می تواتن در خانه و با گوشت تازه، سوسیس را آماده نمود. 
توان 
1800 وات 
امکانات آماده سازی غذا 
سوسیس ساز 
تعداد شبکه 
چهار عدد 
نوع شفت 
فلز 
جنس تیغه 
فولادی ضد زنگ 
شناسه کالا 
2800000665159 

  ارسال نظر:
نام:
پست الکترونیک:
آدرس وب سایت و یا وبلاگ :
نظر شما:
ارسال نظر

 instagram