Search

چهارشنبه 9 خرداد 1403 -

picture شلوار جین مردانه مدل Sb-M-Vk006722

شلوار جین مردانه مدل Sb-M-Vk006722


2,200,000 تومان



شلوار جین مردانه مدل Sb-M-Vk006722  4276305

دیجی کالا
شلوار جین مردانه مدل Sb-M-Vk006722 خرید از دیجی کالا 1,792,000 تومان گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا تحویل رایگان برای سفارش‌‌‌‌هایی با ارزش بیش از یکصد هزار تومان و در شهر تهران می‌شود 7 روز مهلت تست

مشخصات
جنس 
جین 
طرح 
ساده 
استایل لباس 
مام استایل 
نوع فاق 
متوسط 
نحوه بسته شدن 
دکمه 
مورد استفاده 
روزمره 
توضیحات جنس 
در واقع این کیفیت بالای این دسته از محصولات است که سبب پرفروشی آن می شود. دلیل کیفیت بالای شلوار جین مردانه را می توان در الیاف مصرفی برای تولید آن جستجو کرد. جایی که از پنبه برای تولید پارچه جین استفاده می شود و به همین سبب نیز لباس های جین تمامی ویژگی های پوشش های پنبه ای را دارند. تفاوت عمده این دو پارچه و محصولات تولیدی با آن در نحوه تولید دنیم است. در واقع در هنگام تولید دنیم و برای افزایش استحکام و کیفیت لباس هر پود را از میان 2 یا چند تار عبور می دهند. این موضوع منجر به تولید پارچه ای به نسبت ضخیم تر می شود. از همین رو به جرات می توان گفت جین یکی از بادوام ترین منسوجات تولیدی در صده اخیر به شمار می رود. به همین سبب نیز لباس های تولیدی با آن از جمله همین شلوار جین مردانه به راحتی پاره و یا سائیده نمی شوند. در نتیجه لباس های جین از طول عمر بالایی برخوردار هستند. 
نگهداری 
از آب سرد و یا ولرم برای شستشوی محصول استفاده کنید. برای شستشوی لباس های جین خود درجه لباسشویی را روی ملایم تنظیم کنید. از سفید کننده برای لباس استفاده نکنید، می توانید از نرم کننده نیز برای شستشوی لباس استفاده نمایید. توصیه می شود قبل از شستشوی شلوار آن را پشت و رو کنید در صورت امکان برای خشک کردن لباس از خشک کن استفاده نکنید. درصورت نیاز به اتو درجه آن را روی داغ نگذارید. 

  ارسال نظر:
نام:
پست الکترونیک:
آدرس وب سایت و یا وبلاگ :
نظر شما:
ارسال نظر

 instagram