Search

چهارشنبه 26 ارديبهشت 1403 -

picture صندلی غذاخوری کودک زویی مدل z110

صندلی غذاخوری کودک زویی مدل z110


وزن10.5 کیلوگرم
2,300,000 تومان



صندلی غذاخوری کودک زویی مدل z110  4274833

دیجی کالا
صندلی غذاخوری کودک زویی مدل z110 خرید از دیجی کالا 2,850,000 تومان گارانتی 12 ماهه زویی تحویل رایگان برای سفارش‌‌‌‌هایی با ارزش بیش از یکصد هزار تومان و در شهر تهران می‌شود 7 روز مهلت تست

مشخصات
ابعاد 
74x64x100 سانتی‌متر 
وزن 
10.5 کیلوگرم 
ظرفیت وزنی 
تحمل تا 15 کیلوگرم 
امکانات و تنظیمات محل قرارگیری 
قابلیت تنظیم سه حالته پشتی 
امکانات همراه 
قابلیت جداسازی سینی 
امکانات تغییر ابعاد و وزن 
قابلیت تنظیم ارتفاع 
رده سنی 
6 ماه تا 4 سال 
امکانات ایمنی 
از مهمترین ویژگی های صندلی غذاخوری کودک زویه مدل Z110-2 میتوان به بدنه مستحکم فلزی و کمربند 5 نقطه ای برای امنیت حداکثری کودک اشاره کرد. ولی با این همه استفاده از این محصول برای کودکان 6 ماه تا 4 سالگی پیشنهاد می شود. از ویژگی های جدید این محصول می توان به دو چرخ زیرین این محصول برای حرکت آسان اشاره کرد. از دیگر ویژگی های این محصول می توان به جمع شدن کم حجم اشاره کرد. در ضمن سینی دوبل در این محصول برای استفاده آن تعبیه شده است. معمولا صندلی های غذا خوری کودک و نوزاد دارای روکش پارچه ای در قسمت نشیمنگاه و پشتی صندلی هستند تا هم کودک هنگام نشستن احساس راحتی کند و هم هنگامی که کثیف می شود قابل شست و شو باشد . اکثر صندلی های غذا خوری دارای کمربند ایمنی هستند تا کودک هنگام غذا خوردن و بازی کردن از روی آن نلغزد و جابجا نشود. این مدل صندلی غذا ها کودک شما را کاملا حفظ می کند و مانع از افتادن آن ها می شوند. 
سایر توضیحات 
صندلی غذاخوری کودک زویه مدل Z110 « زویه » دارای قابلیت تنظیم ارتفاع در شش حالت تنظیم می‌باشد: تنظیم ارتفاع : برای تنظیم این ارتفاع با توجه به قد کودک و میز غذاخوری، می‌توانید زبانه‌ی تعبیه‌شده روی قطعه‌ی پلاستیکی را که در قسمت میانی پایه‌های جلویی تعبیه شده، به سمت داخل فشرده و به طور هم‌زمان قسمت نشیمنگاه را به سمت بالا یا پایین حرکت دهید. به این ترتیب صندلی را در ارتفاع مناسب قرار می‌دهید. تنظیم پشتی صندلی : برای دادن زاویه‌خواب به پشتی صندلی نیز می‌توانید از زبانه‌ی تعبیه‌شده در پشتی تکیه‌گاه استفاده کنید. برای این کار باید زبانه را به سمت داخل فشار دهید و پشتی را به سمت خود بکشید و برای بازگشت به حالت اولیه، زبانه را فشرده و به طور هم‌زمان پشتی را در جهت مخالف حرکت دهید. ایمنی : پایه‌های آن دارای 2 چرخ بوده که شما به راحتی می‌توانید صندلی را جابه‌جا کنید. با قرارگرفتن کودک در صندلی می‌توان کمربند ایمنی را با توجه به جثه‌ی او تنظیم کرد و کمربند را جهت ایمنی بیشتر بست. 

  ارسال نظر:
نام:
پست الکترونیک:
آدرس وب سایت و یا وبلاگ :
نظر شما:
ارسال نظر

 instagram