Search

يكشنبه 11 شهريور 1403 -

picture  بادگیر ورزشی زنانه مدل JK-018

بادگیر ورزشی زنانه مدل JK-018


400,000 تومان



 بادگیر ورزشی زنانه مدل JK-018  4086501

دیجی کالا
بادگیر ورزشی زنانه مدل JK-018 خرید از دیجی کالا 400,000 تومان گارانتی سلامت فیزیکی کالا تحویل رایگان برای سفارش‌‌‌‌هایی با ارزش بیش از یکصد هزار تومان و در شهر تهران می‌شود 7 روز مهلت تست

مشخصات
جنس 
پلی استر 
طرح 
ساده 
قد 
روی باسن 
مورد استفاده 
روزمره 
جزئیات 
استفاده از متریال پلی استرج سبک وزن و درجه یک در ساختار بادگیر. مقاومت بسیار بالا در برابر نفوذ باد. مجهز به کلاه با قابلیت جمع شوندگی درون یقه. قابل استفاده برای خانم ها. حجم بسیار کم و در نیتجه حمل و نقل راحت تر و اشغال کمتر فضا. دارای سه جیب دو جیب در طرفین و یک جیب روی سینه. بادگیر زیپی. قابلیت جمع شوندگی کامل بادگیر در داخل زیپ روی سینه. برای حمل راحت و حجم کمتر. دارای کش و تانگو در پایین بادگیر با قابلیت جمع شوندگی برای جلو گیری از نفوذ سرما به داخل بدن. دارای کش و تانگو بر روی لبه کلاه با قابلیت جمع شوندگی برای جلو گیری از نفوذ باد و سرما به داخل سر. مناسب برای چهار فصل سال. دارای کش بر روی سر آستین برای جلو گیری از نفوذ سرما. بادگیر کوهنوردی . طبیعت گردی . گل گشت . کمپینگ. و روزمره. 
نگهداری 
برای شستشوی این محصول بهترین راه آب کشی ساده با دست و بدون مواد شوینده شیمیایی و سفید کننده باشد. شستن با ماشین لباسشویی پیشنهاد نمیشود. شستشو با مواد شوینده مخصوص پوشاک کوهنوردی مشکلی ندارد. 
کشور تولید کننده 
چین 

  ارسال نظر:
نام:
پست الکترونیک:
آدرس وب سایت و یا وبلاگ :
نظر شما:
ارسال نظر

 instagram