Search

چهارشنبه 26 ارديبهشت 1403 -

picture وکس موم موبر وال وار مدل ذغال فعال وزن 300 گرم

وکس موم موبر وال وار مدل ذغال فعال وزن 300 گرم


وزن300 گرم
200,000 تومان



وکس موم موبر وال وار مدل ذغال فعال وزن 300 گرم  3939981

دیجی کالا
وکس موم موبر وال وار مدل ذغال فعال وزن 300 گرم خرید از دیجی کالا 132,000 تومان 200,000 گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا تحویل رایگان برای سفارش‌‌‌‌هایی با ارزش بیش از یکصد هزار تومان و در شهر تهران می‌شود 7 روز مهلت تست

مشخصات
وزن 
300 گرم 
تعداد 
کشور مبدا برند 
ایران 
مشخصات ویژه 
مناسب برای سالن زیبایی 
ترکیبات 
مواد مرطوب کننده 
ویژگی مواد 
خاصیت ضد حساسیت 
صادر کننده مجوز 
سازمان غذا و دارو 
مناسب برای 
بانوان و آقایان 
راهنمای استفاده 
برای استفاده از موم گرانولی 300 گرمی وال وار کافی است تا ابتدا موم را در ظرف مخصوصی گرم کرده تا از حالت ژله‌ای و نیمه جامد خارج شود و به حالت مایع پیدا کند. موم وال وار به دلیل ریز بودن نیاز به حرارت زیاد برای ذوب شدن ندارند، پوست را نمی سوزاند و برای پوست های حساس و کاغذی بسیار ایده ال و مناسب هستند. سپس با کمک کاردکی مخصوص، مقداری از ژل را بر روی پوست، در جهت رویش موهای خود بکشید. کمی صبر کنید تا ژل سفت شود. سپس در جهت خلاف رویش مو، موم را سریع کشیده تا موهای شما از ریشه کنده شود. 
سایر توضیحات 
قبل از انجام کار اپیلاسیون، ابتدا مقداری از موم را روی ناحیه ای از پوست تست حرارت کنید. قبل از استفاده از موم، پوست خود را به خوبی تمیز و خشک کرده.و دقت کنید تا زخمی بر روی پوست نباشد. دقت کنید بر روس پوست رخمی یا زگیل استفاده نشود. بهتر است از ژل یا لوسیون مخصوص اپیلاسیون استفاده شود تا پوستی نرم و مرطوب داشته باشید. 

  ارسال نظر:
نام:
پست الکترونیک:
آدرس وب سایت و یا وبلاگ :
نظر شما:
ارسال نظر

 instagram