Search

پنجشنبه 20 ارديبهشت 1403 -

picture انیمیشن آن شرلی با موهای قرمز اثر ایسائو تاکاهاتا

انیمیشن آن شرلی با موهای قرمز اثر ایسائو تاکاهاتا


موجود نیست آخرین قیمت 180,000 تومان در تاریخ 1403/02/13



انیمیشن آن شرلی با موهای قرمز اثر ایسائو تاکاهاتا  3916334

دیجی کالا
انیمیشن آن شرلی با موهای قرمز اثر ایسائو تاکاهاتا موجود نیست 198,000 تومان گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا تحویل رایگان برای سفارش‌‌‌‌هایی با ارزش بیش از یکصد هزار تومان و در شهر تهران می‌شود 7 روز مهلت تست

مشخصات
ژانر 
درام 
خلاصه 
آنشرلی دختری با موهای قرمز از معروف ترین و محبوب ترین کارتون های دهه 60 و 70 است. این مجموعه، داستان زندگی دختر بچه‌ای یتیم را به تصویر می‌کشد که با وجود زندگی پرفراز و نشیب خود در دلش امیدها و آرزو‌های بسیاری ریشه دوانده‌ است. آن شرلی دختری است که در یتیم‌خانه بزرگ شده‌است. آن به‌طور تصادفی نزد خانم ماریلا کاتبرت و آقای مت کاتبرت فرستاده می‌شود که در اصل درخواست یک پسر کرده بودند. خانم ماریلا در ابتدا شگفت‌زده می‌شود. پس از اینکه ماریلا از گذشتهٔ غم‌انگیز آن مطلع می‌شود، آن به تدریج به عضوی غیرقابل جایگزین از خانوادهٔ کاتبرت تبدیل می‌شود. آنشرلی دختری کک و مکی با موهای قرمز که در یتیم خانه بزرگ شده و در سن 11 سالگی به وسیله خواهر و برادری سالخورده به سرپرستی گرفته می شود. آنه بسیار زیرک و باهوش است و دارای خیالات بیش از اندازه و بی حد است. او با امیدواری، استقامت و خوش خلقی هایش تلاش می کند زندگی زیبا و جدیدی را شروع کند. آنشرلی خودش را در خانه آن دو پیدا می ‌کند و هدف و مسیرش را می سازد و در حین ورود به خانه متیو و ماریلا داستان و ماجراهای تلخ و شیرین را تجربه می کند. 
نوع دیسک 
DVD 
گروه سنی 
همه سنین 
کشور مبدا برند 
ژاپن 
مدت زمان 
20 ساعت 
سال تولید 
1979 
کارگردان 
ایسائو تاکاهاتا 
شماره پروانه یا مجوز 
10000579 
مرجع صادر کننده 
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 
سایر توضیحات 
این مجموعه بدلیل عدم افت کیفیت و مدت زمان زیاد پخش، قابل اجرا در دی وی دی پلیر های قدیمی نیست اما با تمامی دستگاه های هوشمند مانند تلویزیون، گوشی موبایل، دی وی دی پلیر های DivX و ... سازگار است و قابل پخش می باشد. 

  ارسال نظر:
نام:
پست الکترونیک:
آدرس وب سایت و یا وبلاگ :
نظر شما:
ارسال نظر

 instagram