Search

پنجشنبه 20 ارديبهشت 1403 -

picture چراغ قوه جیبی مدل چشمک زن طرح پروژکتور

چراغ قوه جیبی مدل چشمک زن طرح پروژکتور


وزن30 گرم
موجود نیست آخرین قیمت 93,000 تومان در تاریخ 1403/02/13



چراغ قوه جیبی مدل چشمک زن طرح پروژکتور  3866712

دیجی کالا
چراغ قوه جیبی مدل چشمک زن طرح پروژکتور موجود نیست 74,000 تومان گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا تحویل رایگان برای سفارش‌‌‌‌هایی با ارزش بیش از یکصد هزار تومان و در شهر تهران می‌شود 7 روز مهلت تست

مشخصات
ابعاد 
5x5x3 میلی‌متر 
وزن 
30 گرم 
بند نگهدارنده 
قابل اضافه شدن 
ویژگی‌های نوری 
چشمک‌زن 
ویژگی باتری 
باتری داخلی 
نوع باتری 
شارژی 
نوع 
هالوژن 
نوع و ویژگی نگهدارنده و متصل‌کننده 
قابلیت اتصال به کمر 
نحوه حمل 
دستی 
قابلیت‌های مقاومتی 
مقاوم در برابر آب 
رنگ نور 
مهتابی 
میزان روشنایی 
800 لومن 
جنس 
جنس بدنه چراغ کار مینی چندکاره COB از آلیاژ آلومینیوم محکم است و بسیار مقاوم در برابر ضربه می باشد، این چراغ کار دارای طراحی زیبا و جالب می باشد و با وجود کوچک و کم حجم بودنش بسیار کاربردی می باشد این چراغ کاری از یک لامپ بسیار قوی و شفاف تشکیل شده است که با جرات می توان گفت که طول عمر این لامپ بیش از 100 هزار ساعت می باشد. چراغ کار چندکاره دارای باتری داخلی با ظرفیت 500 میلی آمپر می باشد که این حجم از قدرت، میزان روشنایی 800 لومن را برای شما فراهم می کند و می تواند تا محدوده ی 30 تا 50 متری را برای شما روشن کند. چراغ کار مینی چندکاره COB دارای 4 حالت نوردهی قوی، ضعیف و چشمک زن که حالت چشمک زن یا SOS آن بهترین گزینه برای مواقع اضطراری و خطر می باشد و نور ویژه آن که بسیار قوی می باشد با فشردن دکمه پاور به مدت 3 ثانیه نمایان می شود.چراغ کار چند کاره به دلیل وزن و حجم کم می تواند همراه همیشگی شما باشد و براحتی داخل جیب یا ... جای گیرد و در مواقع اضطراری بسیار کارآمد باشد. 
برد 
50 متر 
اقلام همراه 
کابل شارژ 
سایر توضیحات 
در قسمت راست چراغ کار مینی چندکاره COB جای شارژتعبیه شده که از نوع تایپ سی می باشد و روی آن یک محافظ طراحی شده است که کاربرد آن، جلوگیری از گرد و غبار داخل چراغ می باشد و در قسمت چپ نیز دکمه پاور وجود دارد که بسیار زیبا طراحی شده است و می توانید حالتهای نوردهی را با آن تنظیم کنید. چراغ کار مینی چندکاره COB با شارژ کامل یا همان صدرصد می تواند در حالت نور بسیار قوی به مدت 1 ساعت و 20 دقیقه به شما نور دهد و در حالت ضعیف تا 3 ساعت نوردهی نیز دارد، به طور کل می توان گفت که با هر بار شارژ کامل می توان بین 1 تا 3 ساعت کامل از نور چراغ استفاده کرد. 

  ارسال نظر:
نام:
پست الکترونیک:
آدرس وب سایت و یا وبلاگ :
نظر شما:
ارسال نظر

 instagram