Search

سه شنبه 25 ارديبهشت 1403 -

picture ژل تقویت کننده ابرو دونادیا  مدل a72 حجم 15 میلی لیتر

ژل تقویت کننده ابرو دونادیا مدل a72 حجم 15 میلی لیتر


110,000 تومان



ژل تقویت کننده ابرو دونادیا  مدل a72 حجم 15 میلی لیتر  3862630

دیجی کالا
ژل تقویت کننده ابرو دونادیا مدل a72 حجم 15 میلی لیتر خرید از دیجی کالا 132,000 تومان گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا تحویل رایگان برای سفارش‌‌‌‌هایی با ارزش بیش از یکصد هزار تومان و در شهر تهران می‌شود 7 روز مهلت تست

مشخصات
حجم 
15 میلی‌لیتر 
راهنمای استفاده 
ژل تقویت‌کننده و حالت‌دهنده ابرو را می‌توان در برنامه روزانه مراقبت از پوست و‌ مو گنجاند و تغییرات قابل‌لمسی را مشاهده کرد. این محصول از مواد کاملاً طبیعی تهیه شده و حتی در صورت استفاده طولانی‌مدت آسیبی به سلامت شما وارد نمی‌کند. این ژل به همه کسانی که بر اثر افزایش سن یا هر دلیل دیگری دچار ریزش مو در ناحیه ابروی خود شده‌اند، پیشنهاد می‌شود. 
شماره مجوز 
56/ظ/5488 
مشخصات ویژه 
دارای ویتامین 
صادر کننده مجوز 
سازمان غذا و دارو 
ویتامین‌های موجود 
سایر توضیحات 
لیفت ابرو ژل تقویت کننده و حالت دهنده ابرو علاوه بر فایده‌ای که برای تقویت ریشه ابرو دارد، به نوعی آن را لیفت نیز می‌کند. البته نمی‌توان از این محصول انتظار داشت درست مانند صابون ابرو عمل کرده و به همان اندازه اثر داشته باشد. با این حال این ژل به صورت کاملاً طبیعی به ابروهای شما فرم می‌دهد. پرپشت کردن ابرو زیبایی صورت تا حدود زیادی از پر بودن و فرم ابروها تأثیر می‌گیرد. این محصول با رساندن مواد مغذی به فولیکول ابرو، آن را تقویت کرده و باعث پر شدن آن می‌شود. حالت‌ دادن به ابرو یکی از کاربردهای این محصول، حالت دادن به ابرو است. یعنی با استفاده طولانی مدت از این محصول، ابروها از بی‌حالتی خارج شده و فرم جذابی به خود می‌گیرند. 

  ارسال نظر:
نام:
پست الکترونیک:
آدرس وب سایت و یا وبلاگ :
نظر شما:
ارسال نظر

 instagram