Search

پنجشنبه 31 خرداد 1403 -

picture گهواره سنتی نوزاد مدل ننو

گهواره سنتی نوزاد مدل ننو


وزن12
2,390,000 تومان



گهواره سنتی نوزاد مدل ننو  2548781

دیجی کالا
گهواره سنتی نوزاد مدل ننو خرید از دیجی کالا 2,508,000 تومان 3,305,556 گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا تحویل رایگان برای سفارش‌‌‌‌هایی با ارزش بیش از یکصد هزار تومان و در شهر تهران می‌شود 7 روز مهلت تست

توضیحات
توضیحات 
بهترین وسیله ی کمکی برای مادرانی که از شهر و خانواده خود دور هستند و یا فرزندان کولیکی و رفلاکسی دارند و یا تعداد فرزندان با فاصله سنی کمی دارند و یا شاغل هستند و فرصت خواباندن فرزندشان را در مدت زمان طولانی ندارند گهواره سنتی است.گهواره سنتی که در سال 99 در جمع 300 تولید کننده ی برتر قرار گرفت و نشان و لوح و تندیس تقدیر گرفت.پایه های فولادی گهواره  تحمل وزن 70 کیلوگرم را دارند در حالی که تمامی مجموعه حداکثر وزن 13 کیلوگرم دارد و قابل حمل در یک کیف یک متری است . علاوه بر قرارگیری ننو بر روی پایه های فلزی شما همچنین می توانید ننو را برای نوسان تاب بیشتر با طناب های بلند تری به دیوار یا چهارچوب منزل متصل کنید. گودی کف ننو ها در طول سالیان متمادی تولید و با استفاده از تجربیات مادران زیادی که مشتری بوده اند طوری تنظیم شده که حس بسیار خوشایندی به نوزاد می دهد شبیه به حسی که در آغوش مادر یا در دوران جنینی در شکم مادر بوده است . به همین دلیل نوزاد و کودک داخل ننو ها به سرعت به خواب می رود و به ارامش می رسد و می تواند خواب سریع و عمیق و طولانی را تجربه کند . گهواره های سنتی به دلیل وجود بلبرینگ در قسمت حرکتی ، تاب روان و بدون سر و صدایی می خورد که مزاحمت برای اعضای خانواده و نوزاد ایجاد نمی کند. همچنین به دلیل استحکام محل اتصالات و جنس با کیفیت مواد اولیه هیچگونه لقی ندارد و در اثر تاب خوردن فرسوده و ساییده نمی شود. به دلیل وجود تور محافظ بسیار محکم و گیره های رنگی زیبا ، در زمان عدم حضور والدین، نوزاد نمی تواند از گهواره بیرون بیاید یا خودش را پایین بیندازد و این موجب ایمنی بیشتر استفاده از این کالا شده است. کیف حمل از جنس برزنت ضخیم دارای دسته می باشد که با راحتی وزن کلیه محتویات را تحمل می کند و جابه جایی را برای استفاده کننده راحت تر می کند. اتصالات گهواره بسیار ساده و کم تعداد است و این موجب شده است که همه ی اعضای خانواده بالای ده سال بتوانند در مدت زمانی کمتر از 5 دقیقه گهواره را نصب یا جمع کنند. 
مشخصات
سایر توضیحات 
شما می توانید روکش پارچه ای ننو را جدا کرده و در ماشین لباس شویی بیندازید.از سن چهار ماهگی به بعد حتما تور محافظ را بر روی ننو با گیره ها مطابق عکس نصب نمایید تا از افتادن نوزاد جلوگیری شود.هر ماه یک یا دوبار با روغن چرخ خیاطی بلبرینگ ها را کمی روغن کاری کنید تا هم طول عمر بلبرینگ ها بیشتر بشود و هم حرکت روانتری را به ننو بدهد .ننو رو علاوه بر روی پایه می توانید به طناب های بلند تری به دیوار منزل یا چهارچوب دو درب مقابل هم متصل نمایید تا هم تاب بیشتر بخورد و هم نوزاد لذت بیشتری ببرد.بر طبق تجربه ی کسب شده وقتی که نوزاد خواب رفت تا زمانی که داخل ننو تاب بخورد بیدار نمی شود مگر به دلیل گرسنگی و یا نیاز به تعویض پوشک باشد. 
وزن 
12 
ظرفیت وزنی 
70 
رده سنی 
48 
ابعاد 
225x100x100 

  ارسال نظر:
نام:
پست الکترونیک:
آدرس وب سایت و یا وبلاگ :
نظر شما:
ارسال نظر

 instagram