Search

شنبه 6 مرداد 1403 -

picture سرم دوفاز مو آتوسا رویال مدل روغن آرگان حجم 250 میلی لیتر

سرم دوفاز مو آتوسا رویال مدل روغن آرگان حجم 250 میلی لیتر


136,000 تومان



سرم دوفاز مو آتوسا رویال مدل روغن آرگان حجم 250 میلی لیتر  2460152

فروشگاه مو تن رو
سرم مو دو فاز آتوسا رویال حاوی روغن آرگان حجم 250 میل خرید از فروشگاه مو تن رو 136,000 تومان
دیجی کالا
سرم دوفاز مو آتوسا رویال مدل روغن آرگان حجم 250 میلی لیتر موجود نیست 132,000 تومان گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا تحویل رایگان برای سفارش‌‌‌‌هایی با ارزش بیش از یکصد هزار تومان و در شهر تهران می‌شود 7 روز مهلت تست

توضیحات
توضیحات 
اگر دوست دارید تا موهایی نرم و شاداب داشته باشید که به راحتی شانه شده و حالت بگیرند، می توانید از سرم مو آتوسا رویال استفاده کنید که حاوی روغن آرگان می باشد و برای موها بسیار مغذی است. سرم دو فاز آتوسا رویال روغن آرگان 250 میل با داشتن روغن های گیاهی موها را ترمیم کرده و شادابی و درخشش را جایگزین خشکی و کدری موها می کند. تا 95 درصد از موخوره جلوگیری می کند و باعث رشد و تقویت و استحکام تارهای مو می شود. 
مشخصات کلی
مناسب برای 
250 میلی لیتر 
ویژگی 
ویتامین B5 
عصاره 
آرگان و زیتون و بادام 
کشور مبداء برند 
ابتدا سرم موی دو فاز روغن آرگان آتوسا رویال 250 میل را به خوبی تکان دهید تا مایع داخل سرم یک دست شود. بهترین زمان برای مصرف این سرم مو بعد از حمام است زمانی که موهای شما هنوز مرطوب است بنا به اندازه لازم بین دو تا چهار بار از سرم موی دو فاز روغن آرگان آتوسا رویال 250 میل ‌بر روی مو های خود اسپری کنید. حالا موهایتان را کمی ماساژ دهید و سعی کنید سرم موی دو فاز روغن آرگان آتوسا رویال 250 میل ‌به کف سر تان برسد سپس می‌توانید موهای خود را براشینگ کنید و از سشوار یا اتوی مو بهره ببرید. 

  ارسال نظر:
نام:
پست الکترونیک:
آدرس وب سایت و یا وبلاگ :
نظر شما:
ارسال نظر

 instagram