Search

شنبه 6 مرداد 1403 -

picture دیوار سبز مصنوعی مدل برجسته سایز 25×25 سانتی متر

دیوار سبز مصنوعی مدل برجسته سایز 25×25 سانتی متر


وزن0.25 کیلوگرم
71,620 تومان



دیوار سبز مصنوعی مدل برجسته سایز 25×25 سانتی متر  1958249

دیجی کالا
دیوار سبز مصنوعی مدل برجسته سایز 25×25 سانتی متر خرید از دیجی کالا 59,000 تومان گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا تحویل رایگان برای سفارش‌‌‌‌هایی با ارزش بیش از یکصد هزار تومان و در شهر تهران می‌شود 7 روز مهلت تست

توضیحات
توضیحات 
این محصول همان گونه که از نامش پیداست، ساقه و برگ هایی مشابه گیاه شمشاد دارد. تنوع ساختار برگ های این محصول باعث پدیدار گشتن یک توده بنفش زیبا می شود که حس زنده بودن و نشاط را به محیط منتقل می نماید. برای انجام تزئینات تکمیلی نیز می توان گیاهان مصنوعی با اندازه های بزرگ تر و رنگ های موجود در گیاهان طبیعی را بر روی آن نصب نمود. کنار هم قرار گرفتن رنگ بنفش و سفید موجب پدید آمدن دیوار سبز مصنوعی بسیار زیبایی می شود که نظر مثبت افراد با سلایق مختلف را جلب می نماید. جای دهی و نصب انواع دسته برگ و گل مصنوعی در میان مدل شمشادی، جلوه دوست داشتنیِ طبیعت مناطق معتدل و مرطوب را شبیه سازی می نماید. ارتفاع تاج پوشش مدل شمشادی 10 تا 11 سانتی متر و قطر هر واحد تشکیل دهنده (گل) آن 5 سانتی متر است که حجم پوششی بسیار انبوه و متراکمی را پدید می آورد. نظافت گیاهان مصنوعی بسیار آسان است و هیچ صدمه ای به دیوار سبز وارد نمی کند. اصولاً به علت قرارگیری عمودی دیوار سبز مصنوعی، گرد و غبار اندکی بر روی آن انباشته می شود. خاک و غبار نشَسته بر روی دیوار سبز را می توانیم با فشار باد دستگاه های دمَنده و گردگیرهای پَر یا نخی پاک کنیم به طوری که ظاهر دیوار سبز مثل روز اول تمیز و زیبا شود. در صورت نصب صحیح و اتصال استوار دیوار سبز مصنوعی با بستر خود و البته عدم آسیب به محیط اطراف، می توانیم با آب و با مواد شوینده خانگی به شستشوی آن بپردازیم. این پنل به شکل مربع و با ابعاد 23.5×23.5 سانتیمتر عرضه می شود که با احتساب زوائد دایره ای شکل اتصال توسط میخ به دیوار، معادل 25×25 سانتی متر معرفی می شود. در صورت نصب صحیح و اتصال استوار دیوار سبز مصنوعی با بستر خود و البته عدم آسیب به محیط اطراف، می توانیم با آب و با مواد شوینده خانگی به شستشوی آن بپردازیم. 
مشخصات
ابعاد هر قطعه 
10×25×25 سانتی‌متر 
وزن 
0.25 کیلوگرم 
متراژ موجود در بسته‌بندی 
0.055225 متر مربع 
مناسب برای 
ارتفاع تاج پوشش مدل شمشادی 10 تا 11 سانتی متر و قطر هر واحد تشکیل دهنده (گل) آن 5 سانتی متر است که حجم پوششی بسیار انبوه و متراکمی را پدید می آورد. 

  ارسال نظر:
نام:
پست الکترونیک:
آدرس وب سایت و یا وبلاگ :
نظر شما:
ارسال نظر

 instagram