Search

پنجشنبه 20 ارديبهشت 1403 -

picture ریموت کنترل پروژکتور مدل CRC1905

ریموت کنترل پروژکتور مدل CRC1905


وزن40 گرم
موجود نیست آخرین قیمت 228,000 تومان در تاریخ 1403/02/13



ریموت کنترل پروژکتور مدل CRC1905  1604561

دیجی کالا
ریموت کنترل پروژکتور مدل CRC1905 موجود نیست 170,600 تومان گارانتی سلامت فیزیکی کالا تحویل رایگان برای سفارش‌‌‌‌هایی با ارزش بیش از یکصد هزار تومان و در شهر تهران می‌شود 7 روز مهلت تست

توضیحات
توضیحات 
ریموت کنترل ویدئو پروژکتور از لوازم جانبی بسیاری از دستگاه ها از جمله ویدئو پروژکتور محسوب می شوند. ریموت کنترل ویدئو پروژکتور به علت استفاده زیاد و در دسترس بودن، بیشتر در معرض خرابی یا مفقودی قرار می گیرند و همچنین در بسیاری از محیط های آموزشی و کنفرانس ها و محیط های اداری به دلیل نصب سقفی ، امکان دسترسی به کلیدهای فرمان دستگاه جهت صاف یا برعکس کردن عکس برای استفاده در سقف،کم و زیاد کردن صدا و سایر تنظیمات وجود ندارد. به همین علت ریموت کنترل همه کاره ویدئو پروژکتور به بازار آمد که این ریموت کنترل ها قابل برنامه دهی برای انتقال کدهای خاص با در نظر گرفتن شرکت و مدل دستگاه به ریموت را دارد. این ریموت کنترل برای ویدئوپروژکتورهای nec, sony, panasonic, ricoh, acer, benq, toshiba, epson, lg قابل استفاده است. اگر کنترل اصلی ویدئو پروژکتور خراب شده است یا مفقود شده است این محصول انتخاب مناسبی جهت جایگزینی کنترل اصلی می باشد وهمچنین بودجه ای حدود یک سوم ریموت کنترل اصلی نیاز دارد و با همه برند های ویدئو پروزکتور سازگاری دارد. 
مشخصات
ابعاد 
15x5x2 سانتی متر 
وزن 
40 گرم 
سایر توضیحات 
اگر کنترل اصلی ویدئو پروژکتور خراب شده است یا مفقود شده است این محصول انتخاب مناسبی جهت جایگزینی کنترل اصلی می باشد وهمچنین بودجه ای حدود یک سوم ریموت کنترل اصلی نیاز دارد و با همه برند های ویدئو پروزکتور سازگاری دارد. 

  ارسال نظر:
نام:
پست الکترونیک:
آدرس وب سایت و یا وبلاگ :
نظر شما:
ارسال نظر

 instagram