Search

سه شنبه 1 خرداد 1403 -

picture ژل افتر شیو سودا مدل COOLS RAFRAICHIT حجم 75 میلی لیتر مجموعه 6 عددی

ژل افتر شیو سودا مدل COOLS RAFRAICHIT حجم 75 میلی لیتر مجموعه 6 عددی


255,340 تومان



ژل افتر شیو سودا مدل COOLS RAFRAICHIT حجم 75 میلی لیتر مجموعه 6 عددی  999020

دیجی کالا
ژل افتر شیو سودا مدل COOLS RAFRAICHIT حجم 75 میلی لیتر مجموعه 6 عددی خرید از دیجی کالا 430,000 تومان گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا تحویل رایگان برای سفارش‌‌‌‌هایی با ارزش بیش از یکصد هزار تومان و در شهر تهران می‌شود 7 روز مهلت تست

توضیحات
توضیحات 
اصلاح کردن یکی از کارهای روزمره ­انسان هاست که روش هایی همچون استفاده از ماشین های اصلاح و یا تیغ را دارد. اما خرید افترشیو در اولویت است چراکه اکثر ما پس از اصلاح دچار التهاب، سوزش و قرمزی ناشی از اصلاح و خشک شدن پوست می­ شویم. از این رو سودا افترشیو را روانه بازار کرد. این محصول به دلیل داشتن ترکیبات خاص از التهاب و قرمزی جلوگیری کرده و پس از اصلاح پوستی نرم و لطیف را ایجاد می­ کنند. افترشیو سودا مناسب برای استفاده انواع پوست هاست. افترشیو سودا علاوه بر ضد عفونی کردن پوست پس از اصلاح به التیام پوست شما نیز کمک کرده و باعث آبرسانی نیز می شود و به طور موثری از خشکی آن جلوگیری می ­کنند. پوست بسیاری از افراد ممکن است پس از اصلاح خشک شده، ملتهب و قرمز شود و حتی ممکن است برخی از ما شاهد جوش های چرکی پس از اصلاح باشند. افترشیو سودا حاوی مواد خنک کننده بوده که سوزش پس از اصلاح را از بین می­ برد. همچنین این محصول دارای مواد آنتی باکتریال است که از ایجاد جوش های چرکی نیز جلوگیری می­ کنند. لوسیون بعد از اصلاح (افترشیو) سودا حاوی مقداری الکل میباشد و استفاده از آن ها باعث ضدعفونی شدن پوست می ­شود. افترشیو سودا کمک بسیاری به بستن منافذ باز پوست میکند. این محصول حاوی گلیسرین و وازلین نیز میباشد و از خواص آن ها میتوان به ( پیشگیری از چین و چروک، حفظ رطوبت پوست، حفظ طراوت پوست، درمان زبری پوست،ضد عفونی کنندگی، پاک کننده صورت، از بین بردن جوش و جای آن ) اشاره کرد. این محصول با ماندگاری طولانی بر روی پوست به آن فرصت می­ دهد تا دوباره بازسازی شده و التیام یابد. افترشیو سودا دارای بویی خوش بوده و در طول روز این رایحه بر روی صورتتان باقی خواهد ماند. سودا تلاش کرده تا علاوه بر حفظ کیفیت، قیمت های مناسبی را به مصرف کنندگان محصولاتش ارائه دهد. به شما اطمینان خواهیم داد؛ با مصرف مداوم این محصول، معجزه آن را به چشم مشاهده خواهید کرد و قطعا خرید رضایت بخشی را تجربه می کنید. 
مشخصات کلی
مناسب برای 
انواع پوست 
حجم 
75 میلی لیتر 
عصاره 
ندارد 
دارای خاصیت 
خنک کننده , ضدالتهاب , مرطوب کننده , نرم کننده 
کشور سازنده 
ایران 
شماره مجوز 
56/11921 
صادر کننده مجوز 
سازمان غذا و دارو 
راهنمای استفاده 
پس از اصلاح یا قبل از رفتن به رختخواب مقداری افترشیو را روی دست بریزید و صورت و گردن را مالش دهید، تنها محل رویش مو را افترشیو نزنید و این ترکیبات را به تمامی قسمت‌های صورت بمالید و اجازه دهید جریان هوا صورت شما را خشک کند. 
سایر توضیحات 
جلوگیری از التهاب و قرمزی 

  ارسال نظر:
نام:
پست الکترونیک:
آدرس وب سایت و یا وبلاگ :
نظر شما:
ارسال نظر

 instagram