Search

يكشنبه 11 شهريور 1403 -

picture مکمل غذا کودک با کلسیم بالا و بدون چربی فاسمیل -400 گرم

مکمل غذا کودک با کلسیم بالا و بدون چربی فاسمیل -400 گرم


وزن400 گرم
168,000 تومان



مکمل غذا کودک با کلسیم بالا و بدون چربی فاسمیل -400 گرم  290169

دیجی کالا
مکمل غذا کودک با کلسیم بالا و بدون چربی فاسمیل -400 گرم خرید از دیجی کالا 168,000 تومان گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا تحویل رایگان برای سفارش‌‌‌‌هایی با ارزش بیش از یکصد هزار تومان و در شهر تهران می‌شود 7 روز مهلت تست

توضیحات
توضیحات 
امروزه چاقی به عنوان یک معضل جهانی مطرح بوده و سالانه تعداد زیادی از افراد خصوصا بزرگسالان به دلیل مصرف غذاهای پر کالری و ناسالم و عدم ورزش کافی به آن دچار می شوند. همچنین عدم مصرف کافی و جذب نادرست کلسیم در بسیاری از موارد باعث بروز پوکی استخوان شده و این موضوع هم اکنون به یکی از معضلات مهم جامعه پزشکی تبدیل شده است. علاوه بر این، استفاده از محصولات لبنی پر چرب که حاوی مقادیر بالای چربی های اشباع بوده و ریسک ابتلا به چاقی و بیماری های قلبی و عروقی را افزایش می دهند نیز از دیگر عوامل خطرناک در عادت های غذایی روزانه مردم به شمار می رود. برای رفع این مشکل، توصیه شده محصولات لبنی با حداقل چربی و غنی شده با ویتامین ها و املاح معدنی خصوصا کلسیم به طور ویژه در دستور غذایی روزانه قرار گیرند. بر این اساس شرکت فاسکا بلژیک محصولی بر پایه شیر را به نام شیر خشک فاسمیل های کلسیم فاسبل به مصرف کنندگان ارائه نموده که ضمن برخورداری از خصوصیات یک شیر سالم و مغذی عاری از چربی های اشباع و مضر است. 
مشخصات اصلی
وزن 
400 گرم 
شماره پروانه بهداشت 
12/8212 
طریقه مصرف 
یک پیمانه از پودر را به سه پیمانه آب اضافه کنید. (گرم یا سرد) یا سه قاشق غذاخوری سر پر از پودر را به 200 میلی لیتر آب اضافه کنید. 
سایر توضیحات 
ویژگی های پودر فاسمیل های کلسیم فاسمیل: 

  ارسال نظر:
نام:
پست الکترونیک:
آدرس وب سایت و یا وبلاگ :
نظر شما:
ارسال نظر

 instagram