Search

چهارشنبه 16 خرداد 1403 -

picture  ماسک تزیینی طرح یوونتوس مدل M204

ماسک تزیینی طرح یوونتوس مدل M204


موجود نیست آخرین قیمت 35,000 تومان در تاریخ 1402/08/28



 ماسک تزیینی طرح یوونتوس مدل M204  7501462

دیجی کالا
ماسک تزیینی طرح یوونتوس مدل M204 موجود نیست 35,000 تومان تحویل رایگان برای سفارش‌‌‌‌هایی با ارزش بیش از یکصد هزار تومان و در شهر تهران می‌شود 7 روز مهلت تست

مشخصات
مدل ماسک 
ساده 
نگهداری 
- اگر ماسک پارچه‌ای شما کثیف و مرطوب نیست و قصد استفاده مجدد از آن را دارید، آن را درون یک کیسه پلاستیکی تمیز و قابل حمل قرار دهید. در صورت نیاز به استفاده مجدد، هنگام برداشتن آن از کیف، از نوار‌ها و یا کش ماسک برای برداشتن آن استفاده نمائید. - حداقل یک‌بار در روز ماسک پارچه‌ای را با صابون یا مواد شوینده و ترجیحا آب گرم بشوئید. - اگر آب گرم در دسترس نیست، ماسک را با آب به دمای اتاق به همراه صابون و یا مواد شوینده بشوئید و به دنبال آن، ماسک را به مدت ۱ دقیقه بجوشانید، و یا به مدت ۱ دقیقه در محلول کلر آن را بخیسانید و سپس با آب به دمای اتاق آبکشی نمائید. نباید هیچگونه مواد سمی کلر در ماسک باقی بماند. - مطمئن شوید که از ماسک خود استفاده مینمائید و آن را با دیگران به اشتراک نگذارید. 
جزئیات 
استفاده از ماسک پارچه‌ای: - قبل از زدن ماسک، دست‌های خود را شسته و یا بدرستی ضدعفونی نمائید. - بررسی کنید که ماسک پارگی و یا سوراخ نداشته باشد، از ماسکی که قبلا استفاده شده و یا ماسکی که خراب است، استفاده نکنید - ماسک را روی صورت خود طوری قرار دهید‌که بینی، دهان و چانه شما را بپوشاند و مطمئن شوید هیچ شکافی بین صورت شما و ماسک وجود ندارد - زمانی‌که ماسک بر روی صورت شما است، از لمس آن خودداری کنید. - اگر ماسک مرطوب و یا کثیف شده است، آن را تعویض نمائید. - قبل از در‌آوردن ماسک، دست‌های خود را شسته و یا ضدعفونی نمائید. - برای در‌آوردن ماسک، نوا و یا کش آن را از پشت گوش و یا سر خود، بدون لمس قسمت جلوی ماسک، آزاد کنید - بعد از در‌آوردن ماسک، دست‌های خود را بشوئید. 

  ارسال نظر:
نام:
پست الکترونیک:
آدرس وب سایت و یا وبلاگ :
نظر شما:
ارسال نظر

 instagram