Search

يكشنبه 23 ارديبهشت 1403 -

picture کرم لایه بردار پوست صورت بایو آکوا مدل میوه حجم 140 میلی لیتر

کرم لایه بردار پوست صورت بایو آکوا مدل میوه حجم 140 میلی لیتر


129,000 تومان



کرم لایه بردار پوست صورت بایو آکوا مدل میوه حجم 140 میلی لیتر  4854886

دیجی کالا
کرم لایه بردار پوست صورت بایو آکوا مدل میوه حجم 140 میلی لیتر خرید از دیجی کالا 98,190 تومان تحویل رایگان برای سفارش‌‌‌‌هایی با ارزش بیش از یکصد هزار تومان و در شهر تهران می‌شود 7 روز مهلت تست

مشخصات
حجم 
140 میلی‌لیتر 
کاربرد 
صورت و بدن 
راهنمای استفاده 
استفاده از این محصول هم برای پوست بدن و هم برای پوست صورت جایز است، نکته ای که وجود دارد و از اهمیت بالایی هم برخوردار است، این است که شما باید قبل از استفاده از اسکراب لایه بردار هلو بیوآکوا، حتما پوست صورت و بدنتان را کامل شستشو داده و تمیز کنید. بهتر است حتما از اب با دمای بالاتری نسبت به حالت عادی استفاده کنید. حال مقداری اسکراب را روی انگشت دست هایتان ریخته و به آرامی و با حرکت های دایره ای روی پوستتان بزنید و ماساژ دهید. این ماساژ باید حداقل بیشتر از 30 ثانیه طول بکشد. بعد از اتمام ماساژ و اسکراب پوستتان را با آبی با همان دمای اولیه کامل شستشو داده و تمیز کنید. 
نوع عصاره 
هلو 
مشخصات ویژه 
دارای ویتامین 
ترکیبات 
دارای عصاره 
سازگار با پوست‌های 
انواع پوست 
صادر کننده مجوز 
سازمان غذا و دارو 
ویژگی‌ها 
مغذی 
ویتامین‌های موجود 
سایر توضیحات 
یکی دیگر از موادی که هلو سرشار از آن است و برای پوست بدن و صورت شما می تواند بسیار مفید باشد، ویتامین سی است، اسکراب لایه بردار هلو حاوی مقادیر قابل توجهی ویتامین سی است و همین امر سبب می شود که شما در عین حال که با لایه برداری از سلول های مرده صورتتان به زیباییتان کمک می کنید، ویتامین سی موجود به بهتر روشن شدن و تولید کلاژن صورتتان و رفع چین و چروک نیز کمک کند. 

  ارسال نظر:
نام:
پست الکترونیک:
آدرس وب سایت و یا وبلاگ :
نظر شما:
ارسال نظر

 instagram