Search

پنجشنبه 20 ارديبهشت 1403 -

picture پخش کننده DVD میته مدل ‎MTDVD-XTP

پخش کننده DVD میته مدل ‎MTDVD-XTP


موجود نیست آخرین قیمت 15,850,000 تومان در تاریخ 1403/02/9



پخش کننده DVD میته مدل ‎MTDVD-XTP  4337234

دیجی کالا
پخش کننده DVD میته مدل ‎MTDVD-XTP موجود نیست 15,850,000 تومان سرویس ویژه دیجی کالا: 7 روز تضمین بازگشت کالا تحویل رایگان برای سفارش‌‌‌‌هایی با ارزش بیش از یکصد هزار تومان و در شهر تهران می‌شود 7 روز مهلت تست

مشخصات
ابعاد 
15.24x 13.72 x 2.79 سانتی‌متر 
اقلام همراه محصول 
دستگاه مینی دی وی دی 1عدد اداپتور برق شهری 1 عدد کابل USB اتصال به اداپتور 1 عدد ریموت کنترل 1 عدد کابل HDMI یک عدد کابل AV یک عدد دفترچه راهنمای کاربری زبان انگلیسی 1 عدد 
توضیحات نمایشگر 
فوق العاده سازگار. یک مینی دی وی دی پلیر که حتی فایل های USB را می خواند. نه تنها می تواند هر دیسکی را از هر نقطه از جهان بخواند، بلکه کاربران می توانند فایل ها را از درایو فلش USB خود نیز پخش کنند. لطفا به فایل های قابل اجرا مراجعه کنید: صدا: ASF، WMA، MPEG-Audio (MP3، MP2، MP1). تصویر: JPEG، JIF، PNGM، BMP، IMAGES، JPG ویدئو: AVI (Xvid، MP4V، MPEG-1)، MPG، DAT، VOB، MP4 (MP4V) 
منبع انرژی 
220-240 ولت AC جریان متناوب، 50/60 هرتز 
امکانات و قابلیت‌ها 
- دی وی دی پلیر مایت ;کوچکترین، نازک ترین، سبک ترین دی وی دی پلیر بدون منطقه در جهان این دی وی دی پلیر Maite است، با اندازه جمع و جور شگفت انگیز که در کف دست شما قرار می گیرد، در حالی که همچنان تکنولوژی برتر لبه به لبه را حفظ می کند. - پخش کننده DVD HDMI تثبیت کننده دی وی دی پلیر زیبا با طراحی دقیق. کاربران می توانند آن را به خوبی و مرتب در تنظیمات اتاق خود قرار دهند تا موسیقی خود را پخش کنند، برخلاف هر دی وی دی پلیر سنتی برای تلویزیون، پخش کننده دی وی دی کوچک Maite همه این کارها را انجام می دهد، اما در اندازه کوچک بسیار کوچک. - دی وی دی پلیر با اندازه جمع و جور، عملکرد باورنکردنی، و مجموعه گسترده ای از اتصالات. این پخش کننده DVD می تواند هر کاری را که یک DVD Player معمولی می تواند انجام دهد، انجام دهد، مانند Region free که دیسک را از هر منطقه مختلف می خواند، به این معنی که کاربران می توانند DVD های مورد علاقه خود را از هر کجا و در هر زمان پخش کنند. اکنون، با خروجی HDMI و RCA، پروژکشن ساده تر می شود. (هر دو کابل HDMI و RCA در بسته ارائه شده است) 
گستره ی دینامیکی 
Dynamic range 1KHz-80dB 
فرمت های قابل پشتیبانی 
صدا: ASF، WMA، MPEG-Audio (MP3، MP2، MP1). تصویر: JPEG، JIF، PNGM، BMP، IMAGES، JPG ویدئو: AVI (Xvid، MP4V، MPEG-1)، MPG، DAT، VOB، MP4 (MP4V) 
اقلام همراه 
آداپتور شارژ 
پشتیبانی از فرمت‌های 
DVD 
جنس بدنه 
پلاستیک 
درگاه‌های ارتباطی 
خروجی HDMI 
امکانات پخش کننده DVD 
ضبط از طریق USB 
سیستم 
PAL/NTSC 
پخش کننده DVD سازگاری با 
پخش از USB 
دستگاه نمایش وضعیت 
صفحه نمایش 

  ارسال نظر:
نام:
پست الکترونیک:
آدرس وب سایت و یا وبلاگ :
نظر شما:
ارسال نظر

 instagram