Search

پنجشنبه 27 ارديبهشت 1403 -

picture مانتو کتی زنانه مدل Sb-S-2191

مانتو کتی زنانه مدل Sb-S-2191


2,500,000 تومان



مانتو کتی زنانه مدل Sb-S-2191  4282567

دیجی کالا
مانتو کتی زنانه مدل Sb-S-2191 خرید از دیجی کالا 2,500,000 تومان گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا تحویل رایگان برای سفارش‌‌‌‌هایی با ارزش بیش از یکصد هزار تومان و در شهر تهران می‌شود 7 روز مهلت تست

مشخصات
جنس 
کتان 
طرح 
ساده 
قد 
کوتاه 
یقه 
انگلیسی 
نحوه بسته شدن 
تک دکمه 
مورد استفاده 
اسپرت 
جزئیات 
جنس کتان طرح ساده نوع آستین آستین بلند مدل یقه انگلیسی جیب دو جیب قد بالای زانو نحوه‌ی بسته شدن تک دکمه تن خور Loose Fit آزاد استایل اسپرت, روزمره, مجلسی مورد استفاده مجالس رسمی, میهمانی دوستانه نوع محصول کت, مانتو فصل استفاده بهار, تابستان جنسیت زنانه از جمله اولین ویژگی های این مانتو کتان زنانه می توان به نرمی و لطافت فوق العاده آن اشاره کرد جایی که با اولین لمس لباس متوجه آن خواهید شد. این نرمی و لطافت موجب افزایش راحتی شما در تمام مدتی که لباس را برتن دارید می شود. از طرفی لباس های دوخته شده با کتان همچون این مانتو به اصطلاح بر روی بدن می نشینند که این موضوع سبب زیباتر شدن استایل شما می شود. از دیگر ویژگی های لباس های کتان از جمله این مانتو کتان زنانه می توان به استحکام بالای آن ها اشاره کرد. استحکام و استقامت بالای این محصول سبب افزایش طول عمر لباس می شود به نحوی که شما می توانید از این مانتو بطور مستمر استفاده کنید و نگرانی بابت خرابی آن نداشته باشید. 
نگهداری 
مواد شوینده ملایم همچون شامپو انتخاب مناسبی برای شست وشوی پارچه کتان محسوب می شود. سفید کننده ها و شوینده های آنزیم دار موجب آسیب به الیاف لباس می شوند. بهتر است از آب خیلی گرم برای شست وشوی لباس استفاده نکنید. در صورت امکان از خشک کن برای خشک کردن لباس استفاده نکنید. در هنگام خشک کردن پیراهن پشمی خود آن را آویزان نکنید بهتر است با پهن کردن لباس آن را خشک کنید. 

  ارسال نظر:
نام:
پست الکترونیک:
آدرس وب سایت و یا وبلاگ :
نظر شما:
ارسال نظر

 instagram