Search

دوشنبه 24 ارديبهشت 1403 -

picture پیراهن زنانه مدل SB-306118

پیراهن زنانه مدل SB-306118


موجود نیست آخرین قیمت 1,800,000 تومان در تاریخ 1403/02/14



پیراهن زنانه مدل SB-306118  4264187

دیجی کالا
پیراهن زنانه مدل SB-306118 موجود نیست 1,170,000 تومان گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا تحویل رایگان برای سفارش‌‌‌‌هایی با ارزش بیش از یکصد هزار تومان و در شهر تهران می‌شود 7 روز مهلت تست

مشخصات
جنس 
گیپور 
یقه 
ایستاده 
آستین 
بلند 
نوع پایین تنه 
دامن 
مورد استفاده 
اداری و رسمی 
جزئیات 
این پیراهن زنانه از جنس گیپور می باشد. پارچه گیپور یکی از پرطرفدار‌ترین پارچه‌ها برای دوخت‌های مختلف می‌باشد که در صنعت مد و لباس مورد استفاده قرار می‌گیرد. گستردگی استفاده از پارچه‌های گیپور بسیار بالا بوده و تقریباً در سراسر جهان مورد استفاده قرار می‌گیرد. گیپور یک کلمه فرانسوی است و اولین پارچه‌های گیپور نیز در کشور فرانسه تولید شدّ و ریشه در این کشور دارد. پارچه‌های گیپور از الیاف‌های ابریشم مصنوعی و پنبه و نخ تولید می‌شوند و بیشتر آن‌ها نیاز به آستر دارند. همتنطور که در تصاویر هم میبینید لباس آستر نرمی از جنس ریون دارد. یکی از خصوصیات گیپور خنک نگه‌داشتن بدن و خارج کردن دم و رطوبت بدن می‌باشد و این امر به خاطر داشتن فواصل زیاد بین طرح‌ها می‌باشد. این پارچه در تمامی فصول مورد استفاده قرار میگیرند و به راحتی نیز از مد نمی افتند. بسیار پیش آمده که گاهی دانتل را با گیپور اشتباه میگیرند فرق گیپور و دانتل در این است که زمینه ی بین تورها در دانتل ساده می باشد اما در گیپور زمینه به صورت طرح و بافت های زیبا با فاصله ی زیاد می باشد، دانتل بیشتر از ابریشم تشکیل شده است و به همین خاطر گران تر از گیپور می باشد، با این حال گیپور هم از نظر ضخامت بهتر از دانتل است. 
نگهداری 
چگونه لباس های گیپور را بشوییم؟ بهتر است برای افزایش طول عمر پیراهن زنانه 306118 موارد زیر را در هنگام شستشو رعایت فرمایید. می توانید این لباس را هم با دست و هم با ماشین رخت شویی بشویید لباس های رنگی خود را بصورت جداگانه بشویید. از دمای بالاتر از 30 درجه سانتیگراد برای شستشوی این لباس استفاده نکنید. سفید کننده ها و پودر های آنزیم دار انتخاب خوبی برای شستشوی این لباس نیستند. لباس را در هنگام شستشو پشت و رو کنید و آن را چنگ نزنید تا به بافت لباس آسیب نرسد. بهتر است به جای اتو از بخار استفاده کنید. 

  ارسال نظر:
نام:
پست الکترونیک:
آدرس وب سایت و یا وبلاگ :
نظر شما:
ارسال نظر

 instagram