Search

يكشنبه 23 ارديبهشت 1403 -

picture سرم گریفین مدل سرم لایه بردار ملایم حجم 30 میلی لیتر

سرم گریفین مدل سرم لایه بردار ملایم حجم 30 میلی لیتر


515,000 تومان



سرم گریفین مدل سرم لایه بردار ملایم حجم 30 میلی لیتر  4121078

دیجی کالا
سرم گریفین مدل سرم لایه بردار ملایم حجم 30 میلی لیتر خرید از دیجی کالا 359,720 تومان 525,000 گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا تحویل رایگان برای سفارش‌‌‌‌هایی با ارزش بیش از یکصد هزار تومان و در شهر تهران می‌شود 7 روز مهلت تست

مشخصات
حجم 
30 میلی‌لیتر 
کاربرد 
صورت و گردن 
راهنمای استفاده 
ابتدا بر روی پوست ساعد تست حساسیت انجام شود سپس هفته ای یک الی دو بار ، شب ها روی پوست شسته شده و تمیز استفاده شود و پس از 15 دقیقه به صورت کامل صورت را بشویید. 
کشور مبدا برند 
ایران 
شماره مجوز 
10423/ظ/56 
میزان AHA 
4% 
مشخصات ویژه 
مناسب برای سالن زیبایی 
ترکیبات 
AHA 
سازگار با پوست‌های 
معمولی 
صادر کننده مجوز 
سازمان غذا و دارو 
ویژگی‌ها 
درمانی 
سایر توضیحات 
استفاده از این سرم‌ها برای افراد با پوست معمولی تا خشک ایده‌آل است. از این سرم لایه بردار هفته ای یک بار شب‌ها استفاده کنید. AHA مخفف آلفا هیدروکسی اسید است. آلفا هیدروکسی اسیدها به طور طبیعی در بسیاری از میوه‌ها وجود دارند و از جمله اسید گلیکولیک، اسید مالیک، اسید تارتاریک، اسید ماندلیک و اسید سیتریک هستند. اگر دائما با جوش، دانه های سر سیاه، لکه‌های تیره یا کوپروز(پوستی که به سرما گرما و… تحریک شده و رگ‌های خونی گشاد شده و پوست قرمز می‌شود) درگیر هستید، لایه برداری AHA بهترین انتخاب برای شما می‌باشد. بتا هیدروکسی اسید (BHA) بیشتر به نام اسید سالیسیلیک شناخته می‌شود. BHA ها دارای خواص ضد باکتریایی بوده و به کنترل تولید سبوم کمک می‌کنند، که آنها را برای پوست‌های چرب و مستعد لک بسیار مناسب می‌کند. توجه داشته باشید که در استفاده از آن‌ زیاده روی نکنید، چون باعث می شود لایه‌های زیادی از پوست برداشته شود. در واقع لایه‌ی حائل پوست را از بین می‌برد و پوست‌های زیرین که هنوز آماده‌ دیده شدن نیستند را در معرض دید قرار می‌دهد که این کار باعث سوزش و درد در پوست می‌شود. 

  ارسال نظر:
نام:
پست الکترونیک:
آدرس وب سایت و یا وبلاگ :
نظر شما:
ارسال نظر

 instagram