Search

آدينه 21 ارديبهشت 1403 -

picture کود اوره فسفات NPK 18-44-00+TE تتاکو مدل GROWFAST وزن 1 کیلوگرم

کود اوره فسفات NPK 18-44-00+TE تتاکو مدل GROWFAST وزن 1 کیلوگرم


213,750 تومان



کود اوره فسفات NPK 18-44-00+TE تتاکو مدل GROWFAST وزن 1 کیلوگرم  3977069

دیجی کالا
کود اوره فسفات NPK 18-44-00+TE تتاکو مدل GROWFAST وزن 1 کیلوگرم خرید از دیجی کالا 213,750 تومان گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا تحویل رایگان برای سفارش‌‌‌‌هایی با ارزش بیش از یکصد هزار تومان و در شهر تهران می‌شود 7 روز مهلت تست
دیجی کالا
کود اوره فسفات NPK 18-44-00+TE تتاکو مدل GROWFAST وزن 10 کیلوگرم موجود نیست 1,890,500 تومان تحویل رایگان برای سفارش‌‌‌‌هایی با ارزش بیش از یکصد هزار تومان و در شهر تهران می‌شود 7 روز مهلت تست

مشخصات
سایر توضیحات 
میزان مصرف کود اوره فسفات باید بر اساس نیاز گیاهان و شرایط خاک و محیط تنظیم شود. در این رابطه، باید توجه داشت که استفاده از میزان زیادی از این کود می‌تواند باعث آلودگی خاک و آب زیرزمینی شود و به طور کلی تاثرات منفی بر روی محیط زیست داشته باشد. بنابراین، برای استفاده صحیح از این کود، باید دستورالعمل تولید کننده را به دقت دنبال کرد و میزان مصرف آن را بر اساس نیاز گیاه و شرایط خاک و محیط تنظیم کرد. 
نوع بسته‌بندی محصول 
پاکت متالایز ضد رطوبت 
نوع خاک و کود 
پودر 
وزن بسته بندی 
1 کیلوگرم 
ویژگی‌های خاک و کود 
بدون بو 
مناسب برای 
گیاهان آفتابگردان، گلرنگ و آردی: این گیاهان از نیتروژن برای رشد سریع و توسعه گل و میوه استفاده می‌کنند. سبزیجات: سبزیجات مانند خیار، گوجه و توت فرنگی نیاز به فسفر برای رشد دارند و می‌توانند از کود اوره فسفات بهره ببرند. سبزیجات برگی: سبزیجاتی مانند کاهو، اسفناج و جعفری از نیتروژن برای رشد سریع و بهترین توسعه برگ‌هایشان استفاده می‌کنند. گیاهان دارویی: بسیاری از گیاهان دارویی مانند آویشن، نعناع، رزماری و زیره سبز از فسفر برای توسعه ریشه و بهبود کیفیت عصاره‌هایشان استفاده می‌کنند. محصولات باغی: محصولات باغی مانند سیب، هلو، گلابی و شلیلهمچنین می‌توانند از کود اوره فسفات بهره ببرند. این گیاهان از نیتروژن برای رشد سریع و توسعه میوه و گل استفاده می‌کنند. 
مواد تشکیل‌دهنده 
در کل، کود اوره فسفات شامل اوره و فسفات به عنوان دو ماده اصلی است که به طور کلی از آنها استفاده می‌شود. با این حال، ممکن است که این کود شامل عناصر غذایی دیگری نیز باشد که برای رشد و توسعه گیاهان مفید هستند. 

  ارسال نظر:
نام:
پست الکترونیک:
آدرس وب سایت و یا وبلاگ :
نظر شما:
ارسال نظر

 instagram