Search

آدينه 21 ارديبهشت 1403 -

picture کود درخت پسته مدل GROWFAST وزن 1 کیلوگرم

کود درخت پسته مدل GROWFAST وزن 1 کیلوگرم


موجود نیست آخرین قیمت 165,000 تومان در تاریخ 1403/02/07



کود درخت پسته مدل GROWFAST وزن 1 کیلوگرم  3924209

دیجی کالا
کود درخت پسته مدل GROWFAST وزن 1 کیلوگرم موجود نیست 156,750 تومان گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا تحویل رایگان برای سفارش‌‌‌‌هایی با ارزش بیش از یکصد هزار تومان و در شهر تهران می‌شود 7 روز مهلت تست

مشخصات
سایر توضیحات 
1. تعیین زمان مناسب کوددهی: بهترین زمان برای کوددهی با کود ترکیبی NPK درخت پسته، پاییز و بهار است. در این زمان‌ها ریشه‌ها بهترین فعالیت رشدی را دارند و می‌توان کود را در دسترس آن‌ها قرار داد. 2. مقدار کوددهی مناسب: برای کوددهی با کود ترکیبی NPK باید مقدار مصرفی کود را بر اساس نوع خاک، سن درخت، اندازه درخت و شرایط آب و هوایی تعیین کرد. مصرف کود بیش از حد می‌تواند باعث آسیب به ریشه‌ها و بهبود کمتر عملکردی شود. 3. تعیین نسبت مناسب اجزای کود: نسبت مناسب اجزای کود ترکیبی NPK برای درخت پسته، می‌باشد، 4. تناوب کوددهی: برای جلوگیری از افزایش مواد آلی و شیمیایی در خاک، باید تناوب کوددهی را رعایت کرد به عنوان نکته پایانی، حتماً قبل از کوددهی با کود ترکیبی NPK، باید به تحلیل خاک بپردازید تا بتوانید مقدار مناسب کود ترکیبی NPK را برای درخت پسته خود تعیین کنید. 
نوع بسته‌بندی محصول 
پاکت متالایز ضد رطوبت 
نوع خاک و کود 
پودر 
وزن بسته بندی 
1 کیلوگرم 
ویژگی‌های خاک و کود 
بدون بو 
مناسب برای 
درختان پسته و گیاهان مشابه 
مواد تشکیل‌دهنده 
ترکیبی از عناصر نیتروژن (N)، فسفر (P)، پتاسیم (K) و عناصر کم مصرف (تراکمنتال‌ها) می‌باشد. عناصر کم مصرف شامل آهن (Fe)، روی (Zn)، منگنز (Mn)، مس (Cu)، بور (B) و مولیبدن (Mo) هستند. این عناصر به عنوان کمک‌های رشدی برای گیاهان عمل می‌کنند و بهبود رشد و عملکرد گیاهان را تضمین می‌کنند. ترکیب دقیق عناصر موجود در کود ممکن است با توجه به تولیدکننده و برند متفاوت باشد. 

  ارسال نظر:
نام:
پست الکترونیک:
آدرس وب سایت و یا وبلاگ :
نظر شما:
ارسال نظر

 instagram