Search

آدينه 21 ارديبهشت 1403 -

picture کود درخت مرکبات تتاکو مدل GROWFAST وزن 1 کیلوگرم

کود درخت مرکبات تتاکو مدل GROWFAST وزن 1 کیلوگرم


موجود نیست آخرین قیمت 160,000 تومان در تاریخ 1403/02/07



کود درخت مرکبات تتاکو مدل GROWFAST وزن 1 کیلوگرم  3918581

دیجی کالا
کود درخت مرکبات تتاکو مدل GROWFAST وزن 1 کیلوگرم موجود نیست 161,500 تومان گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا تحویل رایگان برای سفارش‌‌‌‌هایی با ارزش بیش از یکصد هزار تومان و در شهر تهران می‌شود 7 روز مهلت تست

مشخصات
سایر توضیحات 
مقدار استفاده از کود: مصرف کود بیش از حد می‌تواند به ریشه‌های درخت مرکبات آسیب بزند و باعث ایجاد مشکلاتی مانند خشکی و زرد شدن برگ‌ها شود. بنابراین، برای بهترین نتیجه، باید مقدار استفاده از کود را با دقت تعیین کرد. نوع کود: برای درختان مرکبات، کودهای حاوی نیتروژن، فسفر و پتاسیم مناسب هستند. همچنین، برای بهبود جذب مواد غذایی، می‌توان از کودهای حاوی عناصر کمیاب مانند منیزیم، روی و مس نیز استفاده کرد. زمان استفاده: برای بهترین نتیجه، باید زمان استفاده از کود مرکبات را با دقت تعیین کرد. به طور کلی، استفاده از کود در فصل‌های بهار و تابستان، قبل از شروع رشد فصلی درختان مرکبات، پیشنهاد می‌شود. رعایت شرایط آبیاری: درختان مرکبات برای رشد سالم و بهبود عملکرد، نیاز به آبیاری مناسب دارند. بنابراین، قبل از استفاده از کود مرکبات، باید رعایت شرایط آبیاری مناسب را در نظر داشته باشید. 
نوع بسته‌بندی محصول 
پاکت متالایز ضد رطوبت 
نوع خاک و کود 
پودر 
وزن بسته بندی 
1 کیلوگرم 
ویژگی‌های خاک و کود 
بدون بو 
مناسب برای 
کود درخت مرکبات مناسب برای انواع درختان مرکبات مانند پرتقال، نارنگی، لیموترش، لیموشیرین، گریپ فروت و... است. این کود باعث افزایش جذب مواد غذایی و بهبود رشد و توسعه درختان مرکبات می‌شود و به عملکرد بهتر آن‌ها کمک می‌کند. با استفاده از کود درخت مرکبات، می‌توانید به تولید محصولات با کیفیت بالا و بهبود در عملکرد درختان خود بپردازید. 
مواد تشکیل‌دهنده 
کود NPK 10-10-25+TE شامل سه عنصر اصلی نیتروژن (N)، فسفر (P) و پتاسیم (K) با غلظت‌های 10 درصد برای هر کدام از این عناصر است. همچنین، عبارت است از کودی که حاوی عناصر ردیابی (Trace Elements) مانند آهن (Fe)، منگنز (Mn)، روی (Zn)، مس (Cu)، بور (B) و مولیبدن (Mo) با غلظت‌های کمتر است. این عناصر ردیابی برای رشد بهتر و سالم گیاهان بسیار مهم هستند. 

  ارسال نظر:
نام:
پست الکترونیک:
آدرس وب سایت و یا وبلاگ :
نظر شما:
ارسال نظر

 instagram