Search

يكشنبه 6 خرداد 1403 -

picture محلول ضدریزش مو فیتو مدل cyane حجم 7.5 میلی لیتر بسته 12 عددی

محلول ضدریزش مو فیتو مدل cyane حجم 7.5 میلی لیتر بسته 12 عددی


3,200,000 تومان



محلول ضدریزش مو فیتو مدل cyane حجم 7.5 میلی لیتر بسته 12 عددی  2213601

دیجی کالا
محلول ضدریزش مو فیتو مدل cyane حجم 7.5 میلی لیتر بسته 12 عددی خرید از دیجی کالا 2,799,000 تومان گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا تحویل رایگان برای سفارش‌‌‌‌هایی با ارزش بیش از یکصد هزار تومان و در شهر تهران می‌شود 7 روز مهلت تست

توضیحات
توضیحات 
افزایش گردش خون مویرگی و تبادلات سلولی با عصاره برگ جینکوبیلوبا وایبرنوم (مجموعا 57 درصد) در سرم ضد ریزش فیتوسیان فیتو، رشد موها تحریک شده و پوست سر تقویت می شود. همچنین، این سرم با محافظت از بافت همبند اطراف پیاز مو با عصاره هسته انگور (آنتی اکسیدان و محافظ) به کراتین سازی با آمینو اسیدهای سولفاته و پپتیدهای تحریک کننده کمک زیادی می نماید. علاوه بر این سرم ضد ریزش فیتوسیان فیتو با یکی از پیش سازهای سنتز ملانین (متیل سیلانول استیل تایروسیل) که از مشتقات تایروسین است، به ملانین سازی موها کمک شایانی می کند. از دیگر مزایای سرم ضد ریزش فیتوسیان فیتو، می توان به رطوبت رسانی و ترمیم تارهای مو با ویتامین های B5 و B6 ،پروتئین هیدرولیز شده سویا نیز اشاره نمود. با توجه به این موارد استفاده از سرم ضد ریزش فیتوسیان فیتو برای موهای دارای ریزش می تواند زیبایی و استقامت از دست رفته تارهای مو را به آنها بازگردانده و به زیباسازی هر چه بیشتر موها کمک نماید. 
مشخصات کلی
مناسب برای 
7.5×12 میلی لیتر 
ویژگی 
۸۳۰۲۵۸۶۶۰۱۷۲۲۳۲۷ 
صادر کننده مجوز 
پس از شستشوی موها با شامپو فیتوسیان فیتو، و گرفتن آب اضافی موها با حوله، محتوی یک ویال از سرم ضد ریزش فیتوسیان فیتو را به صورت بخش بخش به تمام نقاط پوست سر مالیده و به صورت ملای ماساژ دهید تا جذب گردد. 
سایر توضیحات 
کمک به بازسازی پیاز مو 

  ارسال نظر:
نام:
پست الکترونیک:
آدرس وب سایت و یا وبلاگ :
نظر شما:
ارسال نظر

 instagram