Search

يكشنبه 9 ارديبهشت 1403 -

picture ماسک مو آرکانوم مدل 22 حجم 500 میلی لیتر

ماسک مو آرکانوم مدل 22 حجم 500 میلی لیتر


108,400 تومان



ماسک مو آرکانوم مدل 22 حجم 500 میلی لیتر  432363

بانی مد
ماسک مو 22 آرکانوم Arcanum حاوی عصاره سیر حجم 500 میلی لیتر خرید از بانی مد 121,300 تومان
دیجی کالا
ماسک مو آرکانوم مدل 22 حجم 500 میلی لیتر موجود نیست 95,000 تومان گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا تحویل رایگان برای سفارش‌‌‌‌هایی با ارزش بیش از یکصد هزار تومان و در شهر تهران می‌شود 7 روز مهلت تست

توضیحات
توضیحات 
سیر سرشار از فولیک اسید، کلسیم، آهن، منیزیم، پتاسیم، روی، مس، منگنز، سلنیوم، فسفر و ویتامین های C-E-K-B1-B2-B3-B6-B9 است که خود پکیجی کامل برای جلوگیری از ریزش تارهای مو و تغذیه و احیا بافت آسیب دیده مو می‌باشد، ولیکن نکته‌ای که سیر را متمایز نموده و آنرا به یکی از قوی‌ترین عناصر تقویتی و کنترل کننده ریزش مو تبدیل نموده است، ماده آلیسین می‌باشد. آلیسین یک ترکیب طبیعی سولفوری است، که از گیاه سیر به دست می‌آید. آلیسین یک ترکیب روغنی، و با رنگ زرد روشن است، که عطر خاص سیر را به وجود می‌آورد. به آلیسین روغن سیر هم گفته می‌شود که خواص ضد میکروبیِ سیر مربوط به این ماده بوده و دارای قابلیت نفوذپذیری و عبور از غشا مو می‌باشد و میتواند آزادانه از غشا عبور کرده و تمام خواص خود را به داخل بافت مو منتقل نماید. آلیسین یکی از قوی‌ترین عناصری است که می تواند باعث جلوگیری از ریزش موی سر گردد. در رابطه با تأثیر آلیسین بر روی موی سر باید گفت که این ماده می‌تواند جریان خون به پوست سر را افزایش داده و فولیکول‌های آسیب دیده مو را احیا نماید و در نهایت باعث جلوگیری از ریزش مو شود. در برخی از موارد نیز عامل ریزش مو، باکتری‌ها یا قارچ‌های ناشناخته روی پوست سر می‌باشند. آلیسین دارای خواص آنتی بیوتیکی بی‌شماری از جمله اثرات ضد ویروسی، باکتری، انگلی و قارچی می‌باشد . این ماده طبق این خواص می‌تواند این باکتری‌ها را کشته و باعث جلوگیری از ضعیف شدن و آسیب موی سر گردد. همچنین سیر منبع بسیار مناسبی از فولیک اسید و ویتامین B9 می‌باشد که با جبران کمبود این ویتامین برروی مو، روند کند شده، تولد سلول‌های جدید را برروی مو کنترل نموده و عملاً احیا سلولی مو را موجب می‌شود. 
مشخصات کلی
حجم 
500 میلی لیتر 
مناسب 
موی خشک , موی آسیب دیده , موی مجعد و فر , موهای رنگ شده 
ویتامین 
دارد 
ویژگی 
مغذی , تقویت کننده 
نوع ویتامین 
ویتامین E 
حاوی 
عصاره سیر 
عصاره 
دارد 
نوع عصاره 
سیر 
کشور مبدا برند 
ایران 
شماره مجوز 
5695\ظ\56 
صادر کننده مجوز 
سازمان غذا و دارو 
سایر توضیحات 
ویتامین‌های خانواده B: این خانواده از ویتامین، اکسیژن رسانی به مو و فولیکول‌های پوست سر را سرعت می‌بخشد و باعث ایجاد سوخت و سازی بالا و گردش خون بیشتر در ریشه و پوست سر می‌گردد که عامل بسیار مهمی در جلوگیری از ریزش تارهای مو می‌باشد. 

  ارسال نظر:
نام:
پست الکترونیک:
آدرس وب سایت و یا وبلاگ :
نظر شما:
ارسال نظر

 instagram