Search

دوشنبه 7 خرداد 1403 -

picture پماد ضد درد ویکسولیان آراد مدل Viks حجم 30 میلی لیتر

پماد ضد درد ویکسولیان آراد مدل Viks حجم 30 میلی لیتر


وزن30 گرم
35,000 تومان



پماد ضد درد ویکسولیان آراد مدل Viks حجم 30 میلی لیتر  86643

دیجی کالا
پماد ضد درد ویکسولیان آراد مدل Viks حجم 30 میلی لیتر خرید از دیجی کالا 32,000 تومان 39,438 گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا تحویل رایگان برای سفارش‌‌‌‌هایی با ارزش بیش از یکصد هزار تومان و در شهر تهران می‌شود 7 روز مهلت تست

توضیحات
توضیحات 
پماد ویکس از قدیم الایام از داروهای موضعی مسکن درد و گرفتگی عضلات بوده و حضور آن در هر خانه ای ضروریست، پماد ضد درد ویکسولیان حاوی عصاره‌های گیاهی اکالیپتوس، منتول و کامفور است و ضد درد و التهاب می باشد، باعث رفع احتقاق بینی بوده و تسکین دهنده سرفه می باشد. در نتیجه دارای خاصیت آروماتراپی و ایجاد احساس آرامش در فرد می گردد که فوق العاده موثر در کاهش دردهای مفصلی و عضلانی است و باعث بهبود دردهای روماتیسمی و رفع اسپاسم عضلانی می گردد. در واقع این پماد موضعی کوفتگی و خستگی مفرط ناشی از فعالیت سنگین را رفع کرده و ضد التهاب مفاصل و موثر در بهبود دردهای آرتروز است. مزید بر آن باعث کاهش دردهای دیسک و ستون فقرات می شود که به سرعت روی موضع مورد نظر تاثیر مثبت و طولانی مدت خواهد گذاشت. همچنین این پماد حاوی ترکیبات نرم کننده بدون بر جا گذاشتن اثر چربی روی پوست است که بدون هیچگونه حساسیتی به سرعت جذب پوست می شود و باعث بر طرف شدن ترک پا و خشکی شدید پوست می گردد. 
مشخصات کلی
حجم 
30 
عصاره 
دارد 
مناسب 
دست , کل بدن 
حاوی 
روغن اکالیپتوس، منتول و کامفور 
دارای خاصیت 
نرم کننده , ضد التهاب , ضد خارش , ضد درد , خنک کننده 
قابل استفاده برای 
پوست خشک , پوست چرب , پوست حساس , پوست معمولی , انواع پوست 
نوع عصاره 
اکالیپتوس، منتول و کامفور 
ویتامین 
ندارد 
کشور مبدا برند 
ایران 
شماره مجوز 
2797141244266247 
صادر کننده مجوز 
سازمان غذا و دارو 
راهنمای استفاده 
جهت استفاده روزانه 2 الی 3 بار به اندازه کافی بر روی موضع بمالید و به آرامی ماساژ دهید، جهت تاثیر مطلوب تر موضع را به وسیله بانداژ ببندید و در حالت استراحت نگه دارید. 
سایر توضیحات 
کاهش درد عضلانی 
وزن 
30 گرم 

  ارسال نظر:
نام:
پست الکترونیک:
آدرس وب سایت و یا وبلاگ :
نظر شما:
ارسال نظر

 instagram