Search

شنبه 8 ارديبهشت 1403 -

picture قرص ید مام خوارزمی 30 عدد  Iod Mom کمک به رشد بهتر جنین

قرص ید مام خوارزمی 30 عدد Iod Mom کمک به رشد بهتر جنین


موجود نیست آخرین قیمت 16,000 تومان در تاریخ 1400/01/12



بهتیام
قرص ید مام خوارزمی؛ Iod Mom کمک به رشد بهتر جنین موجود نیست 0 تومان نحوه تحویل کالا: الوپیک پست پیشتاز ارسال عادی الوپیک پست پیشتاز ارسال عادی

مشخصات
تعداد در بسته 
۳۰ عدد 
جنسیت مصرف 
عمومی 
روش مصرف 
مقدار مصرف هر مکملی باید طبق نظر پزشک تعیین شود. اما به طور کلی توصیه می‌شود برای بزرگسالان روزانه یک عدد قرص همرا با وعده غذایی و آب فراوان میل شود. 
شرایط نگهداری 
فرآورده را دور از نور، رطوبت و در دمای کمتر از 30 درجه سانتی‌گراد و دور از دسترس کودکان نگهداری کنید. از مصرف فرآورده‌های تارخ مصرف گذشته خودداری کنید. 
شرکت تولید کننده 
خوارزمی 
کشور سازنده 
ایران 
موارد احتیاط 
این فرآورده جهت تشخیص، درمان و پیشگیری از بیماری نیست. از مصرف بیش از مقدار توصیه شده توسط پزشک خودداری کنید. از مصرف هم‌زمان ید مام با سایر مکمل‌های حاوی فولات، خودداری کنید. توصیه می‌شود در صورت ابتلا به بیماری تیروئید، جهت مصرف این فرآورده با پزشک معالج خود مشورت کنید. در صورتی که دارای کودکی با مشکل نخاعی هستید، در صورت استفاده از قرص ید مام، با پزشک معالج خود مشورت کنید. 
موارد مصرف 
قرص ید مام ترکیبی از فولیک‌اسید و ید است که هر دو در دوران پیش از بارداری، حین بارداری و شیردهی بسیار مهم و مورد نیاز هستند. تأمین ید لازم، جهت بهبود و توسعه رشد مغزی، حس شنوایی و قدرت دیداری کودک تأمین روزانه 500 میکروگرم اسیدفولیک که باعث کاهش ریسک تولد نوزادان با نواقص مغزی و نخاعی مانند ستون فقرات شکاف دار می‌شود. البته بدین منظور قرص باید یک ماه قبل از بارداری و در طول دوره بارداری مصرف شود. 
نام انگلیسی 
Iod Mom 

  ارسال نظر:
نام:
پست الکترونیک:
آدرس وب سایت و یا وبلاگ :
نظر شما:
ارسال نظر

 instagram