Search

دوشنبه 10 ارديبهشت 1403 -

picture کتاب صوتي من زنده ام - خاطرات دوران اسارت

کتاب صوتي من زنده ام - خاطرات دوران اسارت


45,000 تومان



کتاب فروشی فردا
من زنده ام (خاطرات دوران اسارت) خرید از کتاب فروشی فردا 45,000 تومان
کتاب فروشی فردا
من زنده ام (خاطرات دوران اسارت) خرید از کتاب فروشی فردا 45,000 تومان
فیدیبو
کتاب صوتی من زنده ام خاطرات دوران اسارت موجود نیست 15,000 تومان
کتاب فروشی فردا
من زنده ام (خاطرات دوران اسارت) موجود نیست 0 تومان
دیجی کالا
کتاب صوتي من زنده ام - خاطرات دوران اسارت موجود نیست 0 تومان نحوه تحویل کالا: تحویل رایگان برای سفارش‌‌‌‌هایی با ارزش بیش از یکصد هزار تومان و در شهر تهران می‌شودمهلت تست: 7 روزمهلت تست. شامل تمامی اجناس سایت دیجی کالا نخواهد شد و لوازم آرایشی و بهداشتی تنها دارای گارانتی … تحویل رایگان برای سفارش‌‌‌‌هایی با ارزش بیش از یکصد هزار تومان و در شهر تهران می‌شود 7 روز مهلت تست
دیجی کالا
کتاب صوتی من زنده ام - خاطرات دوران اسارت کتاب صوتی من زنده ام - خاطرات دوران اسارت موجود نیست 0 تومان نحوه تحویل کالا: هزینه ارسال اکسپرس برای سفارشهای زیر صد و پنجاه هزارتومان در تهران و شهرهای غیر از تهران 9500تومان میباشد …مهلت تست: 7 روز ضمانت بازگشت کالا تحویل رایگان برای سفارش‌‌‌‌هایی با ارزش بیش از یکصد هزار تومان و در شهر تهران می‌شود 7 روز مهلت تست

مشخصات کلی
نوع بسته بندی 
قاب شیشه ای 
مدت 
960 دقيقه 
گروه سنی 
بزرگسال 
سایر مشخصات
نمونه قابل دانلود 
بلی 
اطلاعات کلی
نویسنده 
معصومه آباد 
گوینده 
صبا راد 
مشخصات بدون دسته بندی
ناشر 
شادن پژواک 
سایر توضیحات 
- شامل 4 دیسک- این کتاب‌ صوتی بر روی دستگاه‌های پخش خودرو، رایانه‌های شخصی و دستگاه‌های صوتی خانگی قابل پخش است.- محتوای این کتاب صوتی بر روی فلش کپی نمی‌شود. 
خلاصه 
پی در پی صدای ضربه‏‌های همسایه‌ها (دکترها و مهندس‏‌ها) را بر دیوار سلول می‏‌شنیدم که با نگرانی می‏‌پرسیدند: «چرا جواب نمی‏‌دهید.» می‏‌خواستم بگویم «سرمان شلوغ است و سرگرم مردنمان هستیم»... در بهتی مالیخولیایی فرو رفته بودم. به هر طرف نگاه می‏‌کردم نه بوی مرگ می‏‌داد و نه بوی زندگی .... سرم بزرگتر از تنم شده بود دیگر توان کشیدن آن را نداشتم. کاسه‏‌ی سرم خالی شده بود و صداها مثل سنگ ریزه‏‌هایی بودند که در ظرفی خالی این طرف و آن طرف می‏‌شدند.... همه همدیگر را می‏‌شناختند و به هم نشان می‏‌دادند و سلام و خوش‎آمد می‏‌گفتند. دیگر استخوان‏‌هایم از این‌که روی زمین سرد و نمور افتاده بود تیر نمی‏‌کشید و درد نمی‏‌کرد، چشم‏‌هایم همه چیز را زیباتر از همیشه می‎دید، افق نگاهم دور و دورترها را می‌‏دید، راه که می‏‌رفتم دیگر سفتی زمین را زیر پایم حس نمی‏‌کردم. 
ساير توضيحات 
- شامل 4 دیسک - این کتاب‌ صوتی بر روی دستگاه‌های پخش خودرو، رایانه‌های شخصی و دستگاه‌های صوتی خانگی قابل پخش است. - محتوای این کتاب صوتی بر روی فلش کپی نمی‌شود. 
شماره مجوز 
8-11263-026115 
مرجع صادر کننده 
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي 
نوع بسته بندي 
قاب شيشه اي 
گروه سني 
بزرگسال 
نويسنده 
معصومه آباد 
گوينده 
صبا راد 

  ارسال نظر:
نام:
پست الکترونیک:
آدرس وب سایت و یا وبلاگ :
نظر شما:
ارسال نظر

 instagram