Search

چهارشنبه 19 ارديبهشت 1403 -

picture پودر پسیلیوم اس دی ای پرتقال ساشه 7 عددی سیمرغ

پودر پسیلیوم اس دی ای پرتقال ساشه 7 عددی سیمرغ


موجود نیست آخرین قیمت 13,200 تومان در تاریخ 1400/01/12



فروشگاه مفیدطب
پودر پسیلیوم اس دی ای پرتقال ساشه 7 عددی سیمرغ موجود نیست 12,540 تومان
بهشت درمان
ساشه ملین گرانول پسیلیوم اس دی ای سیمرغ دارو 10 عددی موجود نیست 22,000 تومان
داروخانه آنلاین داروچی
پودر پسیلیوم ایران داروک | 7 ساشه موجود نیست 28,400 تومان نحوه تحویل کالا: ارسال فوری در تهران ارسال با پست به سراسر کشور ارسال فوری در تهران ارسال با پست به سراسر کشور

مشخصات
احتیاط در مصرف 
مصرف این دارو در دوران بارداری و شیردهی تحت نظر پزشک مجاز است.در بیماران دیابتی تحت نظر پزشک مصرف شود. 
تاریخ انقضاء 
بیشتر از 6 ماه 
تداخل دارویی 
پسیلیوم باعث کاهش جذب برخی مواد معدنی (نظیر کلسیم، منیزیم، مس و روی)، ویتامین B12، گلیکوزیدهای قلبی و مشتقات کومارینی می گردد. مصرف همزمان پسیلیوم با نمک های لیتیم موجب کاهش غلظت پلاسمایی لیتیم و وقفه در جذب آنها از مجرای گوارشی می گردد. پسیلیوم ممکن است موجب کاهش سرعت و میزان جذب کاربامازپین گردد. مصرف همزمان این دارو با داروهای هورمونی تیروئید باید تحت نظر پزشک باشد. بین مصرف پسیلیوم با داروهای ضد انعقاد، ضد افسردگی، ضد التهابی، داروهای نقرس، داروهای مدر، تتراساکلین و نیتروفورانتوئین حداقل یک ساعت فاصله باشد. 
ساخت 
ایران 
شرایط منع مصرف 
مصرف گرانول پسیلیوم در اسنداد روده، پانکراتیت، آسم، آپاندیسیت و یا نشانه های آن، خونریزی رکتوم با علت نا مشخص، زخم و چسبندگی قسمت هایی از دستگاه گوارش، درد های روده ای، درد قفسه سینه، تهوع، استفراغ، آلرژی مفرط نسبت به دارو و در بیمارانی که اشکال در بلع دارند، ممنوع است. در کودکان (کمتر از 6 سال) به جز با دستور پزشک نباید مصرف شود. مصرف حداقل 6-8 لیوان آب در روز برای کمک به نرم شدن مدفوع و جلوگیری از کاهش آب بدن بیمار ضروری است. این امر به دلیل خروج حجم زیادی از آب با مدفوع اهمیت دارد. از مصرف داروهای ملین دو ساعت بعد از مصرف سایر دارو ها خودداری شود. داروهای حجیم کننده مدفوع حاوی مقادیر قابل توجهی قند و یا سدیم هستند این موضوع در بیماران مبتلا به دیابت و افرادی که محدودیت مصرف سدیم دارند اهمیت دارد. در صورت مشاهده علائم آلرژیک (عطسه، تنگی نفس، خس خس و بی اشتهایی) فوراً با پزشک تماس بگیرید. 
شرایط نگهداری 
دارو درون جعبه، دور از نور، رطوبت و در دمای 20 تا 25 درجه سانتی‌گراد و دور از دسترس کودکان نگه‌داری شود. 
محتویات بسته 
7 عدد ساشه 
مقدار و نحوه مصرف 
روزی یک عدد ساشه را در یک لیوان آب حل کرده و میل کنید. 
مکانیسم اثر 
اثر درمانی گرانول پسیلیوم به واسطه جذب آب توسط پوسته دانه اسفرزه (Husk) می باشد که ایجاد موسیلاژ فراوان می نماید و این امر سبب نرمی و افزایش حجم مواد در روده بزرگ شده و دفع آرام و طبیعی را میسر می سازد. از طرف دیگر ترکیبات موجود در پوسته دانه این گیاه، کلسترول و اسیدهای صفراوی را به خود جذب کرده و در کاهش کلسترول نقش مؤثری دارد. 
مواد تشکیل دهنده 
دانه گیاه اسفرزه Plantago psyllium  
موارد مصرف 
رفع یبوست‌های مزمنسندروم روده تحریک پذیر هموروئید و شقاق 

  ارسال نظر:
نام:
پست الکترونیک:
آدرس وب سایت و یا وبلاگ :
نظر شما:
ارسال نظر

 instagram