Search

آدينه 7 ارديبهشت 1403 -

picture کپسول کیدستون 30 عددی فراطب

کپسول کیدستون 30 عددی فراطب


موجود نیست آخرین قیمت 23,000 تومان در تاریخ 1400/01/12



فروشگاه مفیدطب
کپسول کیدستون 30 عددی فراطب موجود نیست 21,850 تومان
داروخانه آنلاین شیدر
کپسول کیدستون 30 عددی فراطب موجود نیست 23,000 تومان نحوه تحویل کالا: ارسال توسط پست برای شهرستان ها ارسال توسط پیک موتوری در شهر تهران
فروشگاه مفیدطب
کپسول کیدستون 30 عددی فراطب موجود نیست 0 تومان

مشخصات
احتیاط در مصرف 
در بارداری و شیردهی، تنها پس از مشورت و تایید پزشک مصرف شود.در صورت بروز حساسیت در زمان استفاده از این فرآورده، مصرف آن را قطع نمایید. 
تاریخ انقضاء 
حداقل 6 ماه 
ساخت 
ایران 
شرایط منع مصرف 
مصرف این دارو در افراد زیر 12 سال ممنوع می باشد. 
شرایط نگهداری 
فرآورده را دور از دید و دسترس اطفال، در ظرف دربسته، دور از نور و در دمای کمتر از 30 درجه سانتیگراد نگهداری و از یخ زدگی محافظت نمایید. 
عوارض جانبی 
عارضه جانبی خاصی در مصرف فرآورده گزارش نشده است. 
محتویات بسته 
30 عدد کپسول 
مقدار و نحوه مصرف 
روزی 1 الی 3 کپسول میل نمایید. (بهتر است همراه با شربت خارخسک مصرف شود.) 
مکانیسم اثر 
مغز تخم کدو (نام علمی: Cucurbita pepo melopepo) : منبع  غنی از مواد معدنی، پروتئین، آهن، مس، روی و منیزیم می باشد. تخم کدو از تشکیل سنگ های کلیه از جنس اگزالات کلسیم پیشگیری می کند. یکی دیگر از کاربردهای آن تاثیر روی عملکرد مثانه و مجاری ادراری است و مانع از شکل گیری سنگ مثانه می شود. مغز تخم خیارشنگ و مغز تخم خیار بالنگ: (نام علمی: Cucumis sativus, Cucumis spinos) : سرشار از فسفر، منگنز، روی، پتاسیم، منیزیم، آهن و حاوی میزان قابل توجهی فولات (اسیدفولیک)، ویتامین B5 و ویتامین های دیگر گروه B است که این ویتامین ها باعث می شوند بدن به خوبی بتواند از کربوهیدرات ها (قندها) استفاده کند و پر انرژی باشد و مانع از شکل گیری سنگ مثانه شود. مغز تخم خربزه (نام علمی: Cucumis melo L) : سرشار از ویتامین های C,A,D و سلولز است. تخم خربزه به دلیل دارا بودن پتاسیم بسیار مدر بوده لذا باعث دفع مواد زائد و سموم موجود در خون شده و به فعالیت و شستشوی مثانه و کلیه ها کمک کرده و از احتباس ادرار و سنگ مجاری ادرار ممانعت می کند. حجر الیهود (نام علمی: Fossil Encrinite) : مدر بول بوده و خون منجمد در کلیه و مثانه را برطرف میکند. حب القلت (نام علمی: Vigna radiata) : دارای ترکیباتی از کربنات کلسیم و سیلیکات کلسیم است که جهت دفع سنگ و رسوبات صفراوی توصیه می گردد. سیسیالیوس (نام علمی : Heracleum persicum Desf. Ex Fishcher): قطع کننده بلغم و دفع کننده باد و نفخ شکم است. مهم ترین روغن فرار موجود در گلپر، آنتول (anethole) نام دارد. در ازدیاد ادرار و رفع سنگ کلیه نیز موثر است به علاوه بادشکن و تب بُر نیز می باشد. گیاهی است مقوی معده و سایر اندام های دستگاه گوارش و دفع کننده نفخ دستگاه گوارش، همچنین ترشحات معده را زیاد کرده و سموم بدن را دفع می نماید. فطراسالیون (نام علمی: Carum petroselinum): حاوی روغن های سیال، فلاوونوئیدها، کلسیم، برم، آهن، لیمونین، سدیم، روی اسید آلفا لینولنیک و ترپنین است. برخی مواد شیمیایی موجود در آن خاصیت ضد باکتری دارد که این کار، باکتریها و مواد معدنی را که سبب تشکیل انواع سنگ های مثانه و کلیه می شوند، شستشو می دهد. حسک (نام علمی :Tribulus terrestris) : از ترکیب های مفید و فعال موجود در گیاه خارخسک می توان به ساپونین ها، لیگنینامیدها، فلاونوئیدها، آلکالوئیدها و گلیکوزیدها اشاره کرد. این گیاه خواص درمانی متفاوتی چون دفع سنگ کلیه و مثانه و رفع التهاب مجاری ادرار دارد.         
مواد تشکیل دهنده 
مغر تخم کدو، مغز تخم خیارشنگ، مغز تخم خیاربالنگ، مغر تخم خربزه، حجر الیهود، حب القلت، تخم سیسالیوس و حسک 
موارد مصرف 
شکستن، تحلیل و دفع سنگ کلیه و مثانهدرمان اسپاسم مجاری ادراری و تسکین دهنده دردرفع تهوع و استفراغ ناشی از سنگ کلیه 

  ارسال نظر:
نام:
پست الکترونیک:
آدرس وب سایت و یا وبلاگ :
نظر شما:
ارسال نظر

 instagram