Search

يكشنبه 9 ارديبهشت 1403 -

picture Romanson RM7A30QLGGA1R1 Watch For Women

Romanson RM7A30QLGGA1R1 Watch For Women


موجود نیست آخرین قیمت 8,000,000 تومان در تاریخ 1403/01/14



واچ آنلاین
ساعت مچی زنانه رومانسون, کد RM7A30QLGGA1R1 موجود نیست 8,000,000 تومان
دیجی کالا
ساعت عقربه ای زنانه رومانسون مدل RM7A30QLGGA1R1 Romanson RM7A30QLGGA1R1 Watch For Women موجود نیست 13,590,000 تومان نحوه تحویل کالا: تحویل رایگان برای سفارش‌‌‌‌هایی با ارزش بیش از یکصد هزار تومان و در شهر تهران می‌شودمهلت تست: 7 روزمهلت تست. شامل تمامی اجناس سایت دیجی کالا نخواهد شد و لوازم آرایشی و بهداشتی تنها دارای گارانتی … گارانتی ۲۴ ماهه آناهید زروان تحویل رایگان برای سفارش‌‌‌‌هایی با ارزش بیش از یکصد هزار تومان و در شهر تهران می‌شود 7 روز مهلت تست

مشخصات
تکنولوژی ساخت 
الکترونیکی (کوارتز) کوارتز، که از سیلیکون و اکسیژن تشکیل شده، شایع‌ترین ماده معدنی در کره زمین است. 60% کره خاکی زمین از کوارتز ساخته شده است. کوارتز در ساختن شیشه استفاده زیادی دارد. شیشه کوارتز نشکن بوده در صورت شکستن هم خطر کمی دارد. میلیاردها نفر هر روز از کوارتز استفاده می‌کنند، اما تعداد کمی از آن‌ها از این موضوع خبر دارند، زیرا بلورهای ریز کوارتزی که از آن استفاده می‌کنند، درون ساعت‌های مچی و دیواری آن‌ها پنهان شده است. اما این بلورهای سفید یا شفاف که در سراسر جهان یافت می‌شوند، چه ارتباطی با اندازه‌گیری زمان دارند؟ برخی از مواد مانند برخی از سرامیک‌ها و بلورهای کوارتز، هنگامی که تحت فشار مکانیکی قرار گیرند، می‌توانند الکتریسیته تولید کنند. توانایی تبدیل دو جانبه فشار مکانیکی و الکتریسیته به یکدیگر را خاصیت پیزوالکتریک می‌نامند. بلورهای کوارتز که دارای این خاصیت هستند، با یک ولتاژ معین برق با بسامد یا فرکانس خاصی مرتعش می‌شوند. بنابراین این بلورها معیار دقیقی از بسامد یا فرکانس را حفظ می‌کنند که به تنظیم حرکت ساعت کمک می‌کند و دقت آن را بسیار بالا می‌برد. نخستین ساعت کوارتزی که با ارتعاشات یک بلور کوارتز از ولتاژ برق کار کرد در سال 1929 ساخته شد. کوارتز در رادیوها، ریزپردازشگرها (میکروپروسسورها) و بسیاری از دستگاه‌های صنعتی دیگر نیز به کار می‌رود. 
مناسب برای 
بانوان 
نوع کاربری 
روزمره , رسمی , کلاسیک 
قطر قاب 
30 میلی‌متر 
ضخامت بدنه 
7 میلی‌متر 
فرم صفحه 
گرد 
رنگ بدنه 
طلایی 
نوع قفل بند 
قفل مخفی 
میزان مقاومت 
30 متر 
قابلیت نمایش 24 ساعته 
خیر 
آلارم 
خیر 
منبع انرژی 
باتری 
مقاوم در برابر آب 
بله 
جنس بدنه 
فلز 
رنگ صفحه 
طلایی 
جنس شیشه 
معدنی شیشه‌های معدنی (Mineral) از طریق حرارت دیدن و روکش یووی در برابر خط و خش، فشار و تغییر رنگ مقاوم می‌شوند البته در نهایت ضدخش محسوب نمی‌شود. این شیشه‌ها بیشتر در ساعت‌های دارای برند معتبر و خیلی کم در ساعت‌های درجه دو استفاده می‌شوند. 
سایر مشخصات 
دارای تعدادی نگین متحرک دور صفحه درون قاب شیشه ای ساعت 
توضیحات جنس بدنه 
استیل 
جنس بند 
فلزی 
رنگ بند 
طلایی 
تاریخ شمار 
خیر 
عقربه های شب تاب 
خیر 

  ارسال نظر:
نام:
پست الکترونیک:
آدرس وب سایت و یا وبلاگ :
نظر شما:
ارسال نظر

 instagram