Search

آدينه 7 ارديبهشت 1403 -

picture MJX Bugs 6 Quadcopter

MJX Bugs 6 Quadcopter


وزن272 گرم
موجود نیست آخرین قیمت 3,048,500 تومان در تاریخ 1400/02/08



مشخصات
قابلیت پرواز 
بلی 
موتور 
بلی 
تعداد موتور 
4 عدد 
توضیحات ریموت 
سکان هدایت و کنترل کوادکوپتر MJX Bugs 6 را یک ریموت کنترل 4 کاناله با فرکانس کاری 2.4 گیگاهرتز بر عهده دارد که به کمک آن می توان کوادکوپتر را تا شعاع 300 متری از خود دور کرده و از پرواز آن لذت برد. از دیگر ویژگی های این ریموت کنترل می توان اعلام هشدار و به صدا در آمدن آلارم مخصوص هنگام کاهش قدرت سیگنال و قبل از اتمام شارژ باتری کوادکوپتر را نام برد که به کمک آن ها ایمنی پرواز کوادکوپتر حفظ شده و در نتیجه مانع از سقوط ناگهانی کوادکوپتر، ناشی از اتمام ناگهانی شارژ باتری و یا مفقود شدن آن ،بر اثر خروج از محدوده کنترل خواهد شد. 
سایر توضیحات 
در جمع بندی کوادکوپتر MJX Bugs 6 آی پهباد آن را محصولی آپشنال و البته مقرون بصرفه در دسته کوادکوپترهای سطح متوسط معرفی می‌داند که ضمن داشتن ظاهری جذاب و دوست داشتنی از آپشن های مختلفی برخوردار بوده و لحظات جذابی را برایتان به ارمغان خواهد آورد. 
مقیاس 
1:1 
نوع 
کواد کوپتر 
توضیحات باتری 
کمپانی MJX بر روی کوادکوپتر باگز 6 خود از یک باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 1300 میلی آمپر ساعت و ولتاژ 7.4 ولت بهره می برد که به کمک آن کوادکوپتر قادر است 12 دقیقه در آسمان پرواز کرده و در نتیجه امکان استفاده از تمامی امکانات کوادکوپتر وجود خواهد داشت. 
باتری 
بلی 
ابعاد 
29x29x9 سانتی متر 
وزن 
272 گرم 
اقلام همراه 
ریموت، باتری، شارژر، بالانسر، ملخ یدکی، پیچ گوشتی، استیکر باگر، دفترچه راهنما 
ریموت کنترل 
بلی 

  ارسال نظر:
نام:
پست الکترونیک:
آدرس وب سایت و یا وبلاگ :
نظر شما:
ارسال نظر

 instagram