Search

يكشنبه 30 ارديبهشت 1403 -

picture کارت صدا استودیو مدل  Solid State Logic SSL 2

کارت صدا استودیو مدل Solid State Logic SSL 2


وزن.880 کیلوگرم
10,898,900 تومان



کارت صدا استودیو مدل  Solid State Logic SSL 2  2221546

دیجی کالا
کارت صدا استودیو مدل Solid State Logic SSL 2 خرید از دیجی کالا 12,651,170 تومان گارانتی ۱۲ ماهه شرکت تکنیک تحویل رایگان برای سفارش‌‌‌‌هایی با ارزش بیش از یکصد هزار تومان و در شهر تهران می‌شود 7 روز مهلت تست

توضیحات
توضیحات 
اگر به یک کارت صدای حرفه ای برای ضبط های ایده آل در خانه، استودیوی شخصی، یا قابل حمل خود نیاز دارید، قاعدتا SSL 2 میتواند یک گزینه بسیار حیرت انگیز برای شما باشد. کمپانی Solid State Logic که یکی از معتبرترین تولید کنندگان تجهیزات استودیویی با امضای آکسفورد انگلستان است، این کارت صدا را برای تمامی کاربران حرفه ای برای گذاراندن مراحل کار با نرم افزارهای آهنگسازی ، تولید و ویرایش فایلهای صوتی معرفی نموده است. کمپانی SSL با بیش از ۴۰ سال قدمت در طراحی مدارهای الکترونیکی، تاکنون توسط بسیاری از نوازندگان، تولید کنندگان و مهندسان درجه یک صدا آزموده شده است و همیشه در کمک رسانی برای تولید و ساخت آثار موسیقی حیرت انگیز پیشتاز بوده است. و با عرضه این دو کارت صدای کوچک، خوش ساخت و توانمند، بازار استودیوهای شخصی حرفه ای و خانگی را هدف قرار داده است، تا با داشتن آنها بتوانید صدایی متمایز از دیگران داشته باشید. 
مشخصات کلی
ابعاد 
24x16x7 سانتی متر 
وزن 
.880 کیلوگرم 
مشخصات فنی
نوع کارت صدا 
دارد 
پردازنده داخلی 
کارت صدای SSL 2 دارای دو ورودی و خروجی آنالوگ با کانورتر های سطح بالا است، که از طریق درگاه USB-C بی نیاز از اتصال به برق یا منبع تغذیه به سیستم های کامپیوتری مکینتاش و ویندوزی متصل می شود. یکی از برجسته ترین قسمت های این کارت صدا ورودی های میکروفون آن است که دارای دو مدار پری امپلیفایر مختلف برای به قدرت رساندن سیگنال میکروفون است. مدار پیش تقویت ابتدایی صدایی استاندارد از پیش تقویت کننده های SSL است و دیگری که با سوییچ 4K فعال می شود، برای شما حال و هوای پری امپ های کلاسیک کنسول های آنالوگ این کمپانی را فراهم می سازد. 
اقلام همراه 
سیستم عامل 

  ارسال نظر:
نام:
پست الکترونیک:
آدرس وب سایت و یا وبلاگ :
نظر شما:
ارسال نظر

 instagram