Search

چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403 -

picture Gerdoo Cinema 4D R16 Studio

Gerdoo Cinema 4D R16 Studio





دیجی کالا
سرهمي يقه هفت زنانه Men Cotton Stand Up Collar Cardigan موجود نیست 29,000 تومان نحوه تحویل کالا: تحویل رایگان برای سفارش‌‌‌‌هایی با ارزش بیش از یکصد هزار تومان و در شهر تهران می‌شودمهلت تست: 7 روزمهلت تست. شامل تمامی اجناس سایت دیجی کالا نخواهد شد و لوازم آرایشی و بهداشتی تنها دارای گارانتی … تحویل رایگان برای سفارش‌‌‌‌هایی با ارزش بیش از یکصد هزار تومان و در شهر تهران می‌شود 7 روز مهلت تست

مشخصات کلی
نوع 
DVD 
توضیحات 
- طراحی و ساخت انیمیشن های سه بعدی- نرم افزار Cinema 4D یکی از قدرتمندترین و حرفه ای ترین نرم افزارهای طراحی و ساخت انیمیشن های سه بعدی محصول شرکت Maxon می باشد. به کمک این نرم افزار می توانید تصاویر سه بعدی را ایجاد و پردازش کرده و همچنین آنها را به انیمیشن و تصاویر ثابت تبدیل کنید. از این نرم افزار می توانید برای ساخت انیمیشن ها، کارتون ها، بازی های ویدیویی و.... استفاده نمایید. این نرم افزار توانایی مدل سازی شخصیت های بسیار واقعی سه بعدی را داراست.این نسخه در یک عدد DVD با حجم ۹ گیگابایت ارائه شده است. راهنمای نصب نرم افزار به صورت گام به گام و به صورت تصویری در داخل این مجموعه وجود دارد. 
سایر قابلیت ها
قابلیت نصب بر روی 
ویندوز 7 , ویندوز 8 , ویندوز 8.1 
امکانات نرم افزاری
کاربرد نرم افزار 
گرافيکي 
مشخصات فنی
تعداد دیسک 
مشخصات بدون دسته بندی
توضيحات 
- طراحی و ساخت انیمیشن های سه بعدی - نرم افزار Cinema 4D یکی از قدرتمندترین و حرفه ای ترین نرم افزارهای طراحی و ساخت انیمیشن های سه بعدی محصول شرکت Maxon می باشد. به کمک این نرم افزار می توانید تصاویر سه بعدی را ایجاد و پردازش کرده و همچنین آنها را به انیمیشن و تصاویر ثابت تبدیل کنید. از این نرم افزار می توانید برای ساخت انیمیشن ها، کارتون ها، بازی های ویدیویی و.... استفاده نمایید. این نرم افزار توانایی مدل سازی شخصیت های بسیار واقعی سه بعدی را داراست. این نسخه در یک عدد DVD با حجم ۹ گیگابایت ارائه شده است. راهنمای نصب نرم افزار به صورت گام به گام و به صورت تصویری در داخل این مجموعه وجود دارد. 
تعداد ديسک 
قابليت نصب بر روي 
ويندوز 7، ويندوز 8، ويندوز 8.1 

  ارسال نظر:
نام:
پست الکترونیک:
آدرس وب سایت و یا وبلاگ :
نظر شما:
ارسال نظر

 instagram