Search

شنبه 1 ارديبهشت 1403 -

picture کتاب صوتی 101 روش برای تغییر زندگیتان

کتاب صوتی 101 روش برای تغییر زندگیتان


موجود نیست آخرین قیمت 7,000 تومان در تاریخ 1398/10/21



فروشگاه جویا بوک
کتاب صوتی ۱۰۱ روش برای تغییر زندگیتتان موجود نیست 5,000 تومان نحوه تحویل کالا: تحویل رایگان برای سفارش‌‌‌‌هایی با ارزش بیش از صد هزار تومان
فروشگاه جویا بوک
کتاب صوتی 101 روش برای تغییر زندگیتتان موجود نیست 5,000 تومان
فیدیبو
کتاب صوتی ۱۰۱ روش برای تغییر زندگیتان موجود نیست 7,000 تومان

مشخصات کلی
عنوان 
101 روش برای تغییر زندگیتان 
گروه سنی 
بزرگسال 
سایر مشخصات
نمونه قابل دانلود 
خیر 
اطلاعات کلی
نویسنده 
وین دایر 
مشخصات بدون دسته بندی
ناشر 
شادن پژواک 
سایر توضیحات 
- این کتاب‌ صوتی بر روی دستگاه‌های پخش خودرو، رایانه‌های شخصی و دستگاه‌های صوتی خانگی قابل پخش است.- محتوای این کتاب صوتی بر روی فلش کپی نمی‌شود. - سایر توضیحات: 
خلاصه 
در درون قلبتان بدانید که بینش و آگاهی غیرمحسوسی در همه چیز وجود دارد و شما قادرید با این بینش الهی ارتباط برقرار کنید و زندگی سرشار از برکت را بیافرینید. چیزی الهی وجود دارد که در همه چیز جریان دارد. شما نمی‌توانید به آن دسترسی پیدا کنید. یک جوانه کوچک درخت وقتی در زمین قرار می‌گیرد قدرت تبدیل شدن به یک درخت قوی را در خودش دارد. نمی‌توانید قوه درخت شدن را ببینید، هنوز نمی‌توانید درختی ببینید اما می‌دانید که وجود دارد و این درمورد شما نیز صادق است. شما عظمت دارید. انرژی دارید که آنقدر قدرتمند است که در شما و در هر چیزی که با آن ارتباط برقرار می‌کنید، جریان می‌یابد. آن را بشناسید، به آن اعتماد کنید و آنگاه خود تغییر را در زندگیتان احساس خواهید کرد. این جستجوی مقدس شماست. درگاه درجات بالاتر آگاهی در زندگیتان به درون باز می‌شود و اکثر ما زندگیمان را در مسیر مخالف آن سپری می‌کنیم. و در بیرون خود برای راه حل مشکلاتمان می گردیم درحالی که در درون قرار دارد، در آن فضای خالی، ساکت، آرامش بخش درون که در آن هوش جهانی جای گرفته است. جایی است که هستی شما به عنوان یک انسان وجود دارد. شروع کنید هر روز به جای نگاه به خارج، به درون نگاه کنید. 
ساير توضيحات 
- این کتاب‌ صوتی بر روی دستگاه‌های پخش خودرو، رایانه‌های شخصی و دستگاه‌های صوتی خانگی قابل پخش است. - محتوای این کتاب صوتی بر روی فلش کپی نمی‌شود. 
گروه سني 
بزرگسال 
نويسنده 
وين داير 

  ارسال نظر:
نام:
پست الکترونیک:
آدرس وب سایت و یا وبلاگ :
نظر شما:
ارسال نظر

 instagram