Search

آدينه 7 ارديبهشت 1403 -

picture ماشین آتشنشانی سوپر درج

ماشین آتشنشانی سوپر درج


موجود نیست آخرین قیمت 239,000 تومان در تاریخ 1400/01/10



سیبن
آتشنشانی سوپر درج موجود نیست 239,000 تومان
سیبن
آتشنشانی سوپر درج موجود نیست 239,000 تومان

مشخصات
توضیحات بیشتر 
آتشنشانی سوپر درج نمونه واقعی داردتعداد چرخ : ۶ عدد مناسب برای کودکان بالای سه سال حداکثر ارتفاع نردبان از سطح زمین ۶۱ سانتی متردارای نردبان و صفحه ی چرخانقدرتی قابلیت باز و بسته کردن نردبان قابلیت حرکت جرثقیلاین اسباب بازی فوق العاده یک ماشین آتشنشانی می باشد که با ظرافت و دقت بسیار بالایی از روی نمونه ی اصلی این ماشین ها  و در مقیاس  ۱۲: ۱ طراحی شده است و کیفیت مواد اولیه ی آن فوق العاده بالاست.این ماشین باتری خور و یا کنترلی نیست اما چرخ های آن قابلیت چرخش دارد و نردبان آن بالا و پایین می شود.این اسباب بازی بسیار با دوام است و جنس آن پلاستیک سنگین و فشرده می باشد.همه ی ویژگی های ظاهری و ظرافت های طرح اصلی در این اسباب بازی به کار برده شده است.این اسباب بازی در اندازه های فوق العاده ای ساخته شده که جذابیت آن را بسیار بیشتر می کند 
سایر توضیحات 
فواید:– تقویت مهارت های حرکتی ظریف و درشت کودک با بازی با این ماشین.– تحریک تخیلات کودک در انجام بازی های نمایشی و تخیلی با این اسباب بازی فوق العاده.– افزایش خلاقیت کودک در انجام بازی های مختلف با این اسباب بازی مخصوصا برای کودکانی که علاقه به ماشین های صنعتی دارند.– تخلیه ی هیجانات و احساسات کودک در بازی با اشیا– بهبود مهارت های دست ورزی کودک– افزایش کنجکاوی و گسترش اطلاعات عمومی کودک در مورد چگونگی کار کردن این ماشین و موارد استفاده ی آنارتباط با کودک:– حتما کودکانی را دیده اید که علاقه ی شدیدی به ماشین های صنعتی و راه سازی دارند و با اشتیاق زیادی این ماشین ها را هر جا در کوچه و خیابان می بینند، تماشا می کنند، و یا کودکانی که بسیار کنجکاو و جستجو گر هستند و می خواهند از هر چیز جدیدی سوال کنند، این اسباب بازی می تواند هدیه ی خوب و ماندگاری(با توجه به کیفیت فوق العاده و مارک بودن) برای آنها باشد.– در مورد ماشین داستان بسازید و از کودک هم بخواهید در مورد اتفاقاتی که در محل کار این ماشین ها ممکن است بیفتد داستان تعریف کند و آن را گسترش دهد.– در اینترنت جستجو کنید و عکس های نمونه ی واقعی این نمونه و چگونگی کار کردن آن را به کودک نشان بدهید. حتما کودک شما از دیدن نمونه ی واقعی این ماشین خوشحال و هیجان زده خواهد شد!– کاربردهای این ماشین را برای کودک توضیح بدهید و یا کودک را تشویق کنید که در مورد موارد استفاده از این ماشین، قیمت آن، چگونگی طراحی و کارکرد آن، سوخت ماشین و اطلاعاتی شبیه به اینها در اینترنت جستجو و مطالعه کند. 
 
۵۲*۱۸*۲۵ سانتیمتر 
 
با این ماشین آتش نشانی لذت بازی را احساس کنید‏.‏ این ماشین اسباب بازی بسیار شبیه به نمونه واقعی آن می باشد. بر روی سطوح ناهموار می تواند حرکت کند.این محصول توانایی حرکت به اطراف به صورت آزادانه را دارد سایز این وسیله مناسب بوده و در کنار وزن کم مشکلی درحمل آن وجود نخواهد داشت. این ماشین آتش نشانی دارای یک نردبان می باشد که در ۳ مرحله باز و بسته می شود. 
 
آتشنشانی سوپر درج نمونه واقعی دارد تعداد چرخ : ۶ عدد  مناسب برای کودکان بالای سه سال حداکثر ارتفاع نردبان از سطح زمین ۶۱ سانتی متر دارای نردبان و صفحه ی چرخان قدرتی قابلیت باز و بسته کردن نردبان قابلیت حرکت جرثقیل این اسباب بازی فوق العاده یک ماشین آتشنشانی می باشد که با ظرافت و دقت بسیار بالایی از روی نمونه ی اصلی این ماشین ها  و در مقیاس  ۱۲: ۱ طراحی شده است و کیفیت مواد اولیه ی آن فوق العاده بالاست. این ماشین باتری خور و یا کنترلی نیست اما چرخ های آن قابلیت چرخش دارد و نردبان آن بالا و پایین می شود. این اسباب بازی بسیار با دوام است و جنس آن پلاستیک سنگین و فشرده می باشد. همه ی ویژگی های ظاهری و ظرافت های طرح اصلی در این اسباب بازی به کار برده شده است. این اسباب بازی در اندازه های فوق العاده ای ساخته شده که جذابیت آن را بسیار بیشتر می کند 
 
پلاستیک مرغوب 
 
فواید: – تقویت مهارت های حرکتی ظریف و درشت کودک با بازی با این ماشین. – تحریک تخیلات کودک در انجام بازی های نمایشی و تخیلی با این اسباب بازی فوق العاده. – افزایش خلاقیت کودک در انجام بازی های مختلف با این اسباب بازی مخصوصا برای کودکانی که علاقه به ماشین های صنعتی دارند. – تخلیه ی هیجانات و احساسات کودک در بازی با اشیا – بهبود مهارت های دست ورزی کودک – افزایش کنجکاوی و گسترش اطلاعات عمومی کودک در مورد چگونگی کار کردن این ماشین و موارد استفاده ی آن ارتباط با کودک: – حتما کودکانی را دیده اید که علاقه ی شدیدی به ماشین های صنعتی و راه سازی دارند و با اشتیاق زیادی این ماشین ها را هر جا در کوچه و خیابان می بینند، تماشا می کنند، و یا کودکانی که بسیار کنجکاو و جستجو گر هستند و می خواهند از هر چیز جدیدی سوال کنند، این اسباب بازی می تواند هدیه ی خوب و ماندگاری(با توجه به کیفیت فوق العاده و مارک بودن) برای آنها باشد. – در مورد ماشین داستان بسازید و از کودک هم بخواهید در مورد اتفاقاتی که در محل کار این ماشین ها ممکن است بیفتد داستان تعریف کند و آن را گسترش دهد. – در اینترنت جستجو کنید و عکس های نمونه ی واقعی این نمونه و چگونگی کار کردن آن را به کودک نشان بدهید. حتما کودک شما از دیدن نمونه ی واقعی این ماشین خوشحال و هیجان زده خواهد شد! – کاربردهای این ماشین را برای کودک توضیح بدهید و یا کودک را تشویق کنید که در مورد موارد استفاده از این ماشین، قیمت آن، چگونگی طراحی و کارکرد آن، سوخت ماشین و اطلاعاتی شبیه به اینها در اینترنت جستجو و مطالعه کند. 
 
درج 
 
جعبه 

  ارسال نظر:
نام:
پست الکترونیک:
آدرس وب سایت و یا وبلاگ :
نظر شما:
ارسال نظر

 instagram