Search

آدينه 10 فروردين 1403 -

picture Wheat & Date Pieces With Milk 400gr

Wheat & Date Pieces With Milk 400gr


موجود نیست آخرین قیمت 30,000 تومان در تاریخ 1400/01/12



مشخصات کلی
مناسب 
شير خواران، كودكان درسن رشد 
مشخصات بدون دسته بندی
مقدار 
400 گرم (g) 
طعم 
گندم، خرما، ذرت 
جنس محفظه 
فلزي 
نوع محفظه 
قوطي 
باركد وارداتي 
6260418704219 
كارايي 
غذاي كودك 
نوع كارايي 
تغذيه تكميلي بر پايه غلات 
ماده شاخص 
امگا 3، زينك، آهن، بيفيدوس، يد 
ويتامين ها 
A، B1، C 
فرم محصول 
پودر 
رده سني 
از پايان 8 ماهگي 
كشور توليد‎كننده 
ایران 
شركت توليد‎كننده 
نستله 
ويژگي ها 
• حاوی ریز مغذی‎های ایمنی‎زا: (روی، ویتامین ث، ویتامین آ) جهت عملکرد خوب سیستم ایمنی • حاوی بیفیدوس و مواد مغذی حفاظت‎کننده جهت کمک به تقویت سیستم دفاعی طبیعی کودک • کمک به رشد و تکامل مغز و قوای شناختی کودک • بدون مواد نگهدارنده و رنگ های مصنوعی • هضم آسان برای کودکان 
كاربرد ها 
سرلاک گندم وتکه‎های خرما به همراه شیر غذایی کاملا مقوی برای کودکان 8 ماه به بالا می‎باشد که دیگر مصرف شیر مادر یا شیر خشک به تنهایی قادر به تامین مقدار انرژی مورد نیاز آن‎ها برای رشد نخواهد بود. به دلیل تفاوت نیازهای کودکان با یکدیگر، برای تعیین زمان شروع این محصول با پزشک متخصص خود مشورت نمایید. سرلاک به عنوان اولین غذای تکمیلی کودک مناسب می‎باشد. پس از شروع تغذیه تکمیلی، تغذیه با شیر مادر باید تا حداکثر زمان ممکن ادامه یابد. به خاطر داشته باشید، با مشاهده علامت سیری کودک مثل روی برگرداندن، از غذا دادن بیش از حد به وی خودداری نمایید. سرلاک مناسب تغذیه با قاشق می‎باشد. بسته به سن کودک، تغذیه روزانه یک تا 2 وعده سرلاک لازم است مگر اینکه پزشک کودک روش دیگری را پیشنهاد داده باشد. مصرف سرلاک را ابتدا با یک قاشق غذاخوری سرلاک در چهار تا پنج قاشق غذاخوری آب شروع کنید و به تدریج مقدار آن را به یک وعده کامل افزایش دهید. آهن: هر وعده سرلاک بیش از نیمی از نیاز روزانه به آهن را تامین می‎کند. کودک شما 5 برابر بیشتر از یک فرد بالغ به آهن نیاز دارد. آهن برای تکامل قوای شناختی کودک ضروری است. ویتامین C میزان جذب آهن در بدن را افزایش می‎دهد. ید : به تکامل نیروی شناختی کودک کمک می‎کند. ویتامین B1 و امگا3: ویتامین B1 و امگا3 (ALA) یک اسید چرب ضروری که در بدن به DHA تبدیل می‎شود، نقش مهمی در رشد و تکامل مغزی دارد. بیفیدوس BL به تقویت سیستم ایمنی کودک شما کمک می‏کند. بیفیدوس BL پروبیوتیکی است مشابه بیفیدوباکتریای (باکتری های مفید) موجود در دستگاه گوارش کودکانی که با شیر مادر تغذیه می‎شوند. روی ، ویتامین A و ویتامین C: عملکرد سیستم ایمنی 
تركيبات 
آرد گندم، شیر خشک بدون چربی، مخلوط روغن های گیاهی، شکر، فلیک خرما، فلیک ذرت، کرانچی خرما، سیروپ شکر، کربنات کلسیم، فسفات سدیم، ویتامین‎ها و مواد معدنی، پره بیوتیک ها (بیفیدوباکتریوم لاکتیس)، فومارات آهن، وانیلین ممکن است حاوی مقادیر جزیی گلوتن باشند. 
روش مصرف 
قبل از تهیه به دقت دست‎ها و ظرف غذای کودک را بشویید. آب آشامیدنی تمیز را به مدت 5 دقیقه جوشانده و بگذارید خنک شود. 150 میلی لیتر آب ولرم را اندازه بگیرید و در ظرف کودک بریزید. 50 گرم یا 9 قاشق غذاخوری سر صاف سرلاک را به آن اضافه کنید. مخلوط را هم زده تا به صورت یکنواخت درآید و سپس با یک قاشق تمیز به کودک بخورانید. 
توصيه 
محتویات قوطی باز شده حداکثر تا 4 هفته قابل مصرف می‏باشد. بعد از هربار مصرف باقی مانده غذا را دور بریزید. درب قوطی را بعد از هربار مصرف محکم ببندید. 
تحت ليسانس 
سوییس 
شرايط نگهداري 
قبل از تاریخ انقضای مشخص شده در زیر قوطی مصرف نمایید. در جای خشک و خنک نگهداری شود. 

  ارسال نظر:
نام:
پست الکترونیک:
آدرس وب سایت و یا وبلاگ :
نظر شما:
ارسال نظر

 instagram