Search

آدينه 11 خرداد 1403 -

picture شامپو بدن بچه فیروز مدل Guar حجم 450 میلی لیتر

شامپو بدن بچه فیروز مدل Guar حجم 450 میلی لیتر


45,000 تومان



شامپو بدن بچه فیروز مدل Guar حجم 450 میلی لیتر  173452

دیجی کالا
شامپو بدن بچه فیروز مدل Guar حجم 450 میلی لیتر خرید از دیجی کالا 44,600 تومان گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا تحویل رایگان برای سفارش‌‌‌‌هایی با ارزش بیش از یکصد هزار تومان و در شهر تهران می‌شود 7 روز مهلت تست

توضیحات
توضیحات 

ژل شستشوی بدن فیروز حاوی عصاره‌ی گیاه گوار و گلیسرین است که پوست را نرم و با طراوت می‌کند. این شامپو بدن، یک شوینده‌ی ملایم و سازگار با پوست کودکان است. شستشوی بدن با آن، ضمن پاک کنندگی خوب، رطوبت طبیعی پوست را حفظ کرده و از خشک شدن آن پس از شستشو جلوگیری می‌کند. عطر ملایم آن پس از شستشو، حس پاکیزگی را دوچندان کرده و لذت استحمام را افزایش می‌دهد. این محصول مناسب پوست‌های خشک و حساس است. همچنین استفاده از آن برای افراد بزرگسالی که پوست حساسی دارند هم توصیه می‌شود. ترکیبات این شامپو بدون حساسیت‌زایی بوده و هنگام شستشو به راحتی از روی بدن پاک می‌شود.  

حفظ طراوت پوست کودکان به میزان نظافت آن‌ها اهمیت دارد. خشک شدن بدن آن‌ها می‌تواند زمینه ساز بسیاری از بیماری‌های پوستی مانند اگزما باشد. از این‌رو انتخاب شوینده‌ها می‌تواند تاثیر قابل توجه‌ای داشته باشند. برند موفق فیروز سال‌هاست که در زمینه‌ی تولید محصولات بهداشتی کودکان فعالیت دارد. این برند با تولید محصولاتی با کیفیت مطلوب و قیمت مناسب توانسته، مصرف کنندگان را راضی نگه دارد. خرید این شامپو، رضایتی همراه با لذت را در پی خواهد داشت.

 
مشخصات
حجم 
450 میلی لیتر 
ویتامین 
ندارد 
عصاره 
دارد 
نوع عصاره 
گوار و گلیسرین 
کشور مبدا برند 
ایران 
صادر کننده مجوز 
سازمان غذا و دارو 
سایر توضیحات 
حاوی مشتقات گیاه گوار با خاصیت نرم کنندگی پوست 

  ارسال نظر:
نام:
پست الکترونیک:
آدرس وب سایت و یا وبلاگ :
نظر شما:
ارسال نظر